جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی برگزار شد

این جشنواره توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران – جنوب، صنایع رباتیک آراد، همکاری خانه شهریاران جوان با هدف بررسی شرایط کنونی و آتی مهندسی رباتیک در ایران و ارائه راهکارهایی در راستای بهبود وضعیت فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و سیاسی این رشته به همراه ترسیم نقشه راه رباتیک کشور با محوریت هوش مصنوعی در مدیریت شهری برگزار شد.

جشنواره «آرنا» (آموزش، رباتیک، نوآوری و ابتکار) در سه مرحله انگیزشی، آموزشی و رقابتی در طی یک هفته در فرهنگسرای خاوران برگزار شد.

در بخش رقابتی که از ۲۱ بهمن ماه در سطح دانش آموزی و دانشجویی برگزار شد ۶۰ تیم دانش آموزی و ۲۰ تیم دانشجویی به رقابت پرداختند.

در اختتامیه جشنواره نقش هوش مصنوعی در مدیریت شهری که در قالب جشنواره آرنا امروز با حضور رئیس فرهنگسرای خاوران، رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران – جنوب، رئیس خانه شهریاران جوان، رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران – غرب و رئیس فدراسیون رایت فوتبال برگزار شد برگزیدگان بخش رقابتی این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش مهر، علی اسدزاده نابغه در هوش مصنوعی و مریم خادمی عضو هیئت علمی دانشگاه  آزاد واحد تهران- جنوب در اختتامیه این جشنواره در خصوص نقش هوش مصنوعی در مدیریت شهری به ایراد سخنرانی پرداختند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا