نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نخستین دوره رقابت های رباتیک قهرمانی کشور برگزار شد

در اولین دوره رقابت های رباتیک قهرمانی کشور که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد، حدود 150 نفر در قالب تیم های مختلف از استان های گیلان، تهران، قزوین، اردبیل، خراسان رضوی، گلستان، البرز و مازندران حضور داشتند.

تیم ها و نفرات شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها در لیگ های مسیریاب آزاد، جنگجوی دانش آموزی و فوتبالیست دانش آموزی با هم به رقابت پرداختند که لیگ جنگجو در دو قسمت برگزار شد.

بر این اساس و در پایان این مسابقات در لیگ فوتبالیست دانش آموزی، محمدرضا سلطانی از تیم معرفت رضوانشهر گیلان عنوان قهرمانی را کسب کرد، آریان معید از تیم سبزاندیشان دوم شد و علیرضا خلیقی از تیم نیورئال در مکان سوم قرار گرفت.

همچنین در پایان رقابت های لیگ جنگجوی دانش آموزی و در قسمت A، اشکان پورقاسمی از پژوهش سرای پرفسور رضا به مقام نخست دست یافت، محمد صیادمحمدی از تیم سبزاندیشان در مکان دوم قرار گرفت و سهیل خادمی از رستم آباد عنوان سوم را کسب کرد.

در لیگ جنگجوی دانش آموزی رده B نیز محمدرضا سلطانی از تیم معرفت رضوانشهر مقام قهرمانی را تصاحب کرد، امیرحسین باقرنژاد از تریمیناتور عنوان دوم را کسب کرد، امیرحسین زرتاکار از تیم پژوهش سرای پرفسور رضا(4) و رضا نظری از تیم پژوهش سرای پرفسور رضا(یک) به طور مشترک سوم شدند.

در پایان رقابت های لیگ مسیریاب آزاد نیز حجت مریشی از تیم پژوهشگران پرفسور رضا به مقام قهرمانی رسید، حسن رفیعی از دانشکده امام خمینی(ره) علی آباد کتول دوم شد، مهدی حسن پور و ساناز سادات از تیم آریا صنعت در مکان سوم قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا ، اولین دوره رقابت های رباتیک قهرمانی کشور از روز پنجشنبه در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی شهرستان رشت آغاز شده بود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل