امضای تفاهم نامه فعالیت های مشترک در حوزه علم و فناوری بین ایران و تایلند

همزمان با سفر معاون نخست وزیر تایلند در صدر هیاتی بلندپایه به ایران، ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران و مرکز ملی نانو تایلند، تفاهم نامه همکاری در حوزه نانو را در حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران و وزیر علوم و سایر مقامات کشور تایلند امضا کردند.
از اهداف این تفاهم نامه می توان به ایجاد فعالیت های مشترک در حوزه علم و تکنولوژی و نوآوری و تبادل اطلاعات در زمینه استاندارسازی فناوری نانو، ایمنی نانو، نانو مترولوژی، نانو مارک و نیز فرهنگ سازی ، ترویج آموزش نانو ،سازماندهی کارگاه ها و سمپوزیوم های مشترک اشاره کرد. 
همچنین توسعه و تحکیم و تبادل تجربیات و مهارت های عملیاتی ـ اطلاعاتی، تبادل دانشمندان و محققان، اعطای بورسیه های تحقیقاتی و مشاوره های علمی حین اجرای همکاری و اجرای فعالیت های مشترک، جلسات، سخنرانی ها، پروژه های تحقیقاتی در زمینه های مورد توافق طرفین از دیگر موضوعات مورد تأکید در این سند است.
به گزارش ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این تفاهم نامه بین ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی در حوزه علم و فناوری، نوآوری و آموزش منعقد شد. 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا