نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

دومین کنگره بین المللی ژنتیک ایران در بهار 95 برگزار می شود

به گزارش دبیرخانه چهاردهمین کنگره ژنتیک ایران، دانشمندانی از کشورهای آمریکا، آلمان، کانادا، هلند، مصر، فرانسه، ایتالیا و هند در این کنگره علمی حضور خواهند داشت.
از جمله اهداف برگزاری کنگره می توان به ایجاد فضای تعامل و هم اندیشی علمی بین محققان و اندیشمندان در حوزه های مختلف ژنتیک، دعوت از اساتید، دانشمندان، سیاستگذاران مرتبط با ژنتیک از ایران و دیگر کشورها به منظور تبادل نظر و برگزاری بازدیدهای علمی و ارائه آخرین دستاوردهای علمی محققان در عرصه های مختلف ژنتیک اشاره کرد.
جلب توجه مسئولان کشور به اهمیت ژنتیک و پیشرفت های خیره کننده آن در سال های اخیر جهت توسعه و پیشرفت کشور، معرفی توان و تجربه انجمن ژنتیک ایران به عنوان یک ساختار مردم نهاد و فعال در عرصه سیاستگذاری، ممیزی، تدوین مقررات و برنامه ریزی کلان کشور و اجرای برنامه های متعدد مرتبط با ژنتیک در سطح ملی از دیگر اهداف برگزاری کنگره ژنتیک ایران است.
سخنرانی ها و نشست های این رویداد علمی در محورهای تخصصی ژنتیک انسانی و پزشکی، ژنتیک گیاهی، ژنتیک پزشکی قانونی و تعیین هویت، ژنتیک ریزسازواره ها، ژنتیک جانوری، فناوریهای نوین و پیشرفت های فناوری در ژنتیک، ذخایر ژنتیک، سلولهای بنیادی، اخلاق، قوانین و مقررات و سیاست ها و بیوانفورماتیک ارائه خواهد شد.
علاقمندان به ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت کنگره به نشانی الکترونیکی www.geneticscongress.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل