چهاردهمین فن بازارمنطقه ای کشور راه اندازی شد

فن بازار به معنای بازارفناوری، محلی برای مبادلات تکنولوژی است. همان طور که بازار مسکن محل مبادله مسکن است و بنگاه های معاملات مسکن واسطه های اطلاعاتی و حقوقی معامله مسکن هستند، در بازار فناوری نیز فن بازارها نقش واسطه ای برای رساندن اطلاعات تکنولوژی به 'عرضه کنندگان'، 'متقاضیان'، 'کارآفرینان' و 'سرمایه گذاران' را دارد و همچنین به ارائه مشاوره در خصوص مراحل انتقال تکنولوژی می پردازد
به گزارش روز سه شنبه گروه علمی ایرنا از روابط عمومی فن بازار ایران ، بر اساس آیین نامه ایجاد و توسعه فن بازارهای منطقه ای و در راستای سیاست های مرکز فن بازار ملی ایران در خصوص تسهیل ارائه خدمات به جامعه دانش بنیان و فناوران در نقاط مختلف کشور، فن بازار منطقه ای کرمانشاه با تولیت شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه افتتاح شد.
بنا براین گزارش مذاکرات و مقدمات ایجاد این دفتر طی ماه های گذشته انجام شده و با اخذ موافقت شورای فن بازار ملی، مجوز ایجاد دفتر فن بازار منطقه ای در این استان صادر شد.
مرکز فن بازار ملی ایران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به استناد تکالیف مندرج در نقشه جامع علمی کشور و ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مسئولیت ایجاد و توسعه فن بازارهای منطقه ای و تخصصی و ساماندهی اینگونه فعالیت ها در کشور را بر عهده دارد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا