نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

پسابرجام، فرصتی برای توسعه مبتنی بر فناوری های نو

در این مراسم که به همت معاونت فرهنگی این دانشگاه و با حضور بیش از 300 شرکت کننده برگزار شد،

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گفت: چرا دیار غیرت (ورامین، پیشوا و قرچک) با بحران های اجتماعی موجود مواجه است. مگر این دیار از پایه های اساسی انقلاب اسلامی نبوده است؟

وی در عین حال بر ضرورت توجه به نقش فناوری های نوین در توسعه تاکید کرد و افزود: زندگی در عصر امروز بدون استفاده از فن‌آوری های نوین امکان پذیر نبوده و در این راستا رسیدن به اهداف مورد نظر در برنامه ششم توسعه باید مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد و سرمایه گذاری و حمایت های لازم در این زمینه انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بر ضرورت بررسی چرایی و هدف توسعه یافتگی تایید و خاطر نشان کرد: سلامت روحی و روانی و استفاده مناسب از بسترهای جدید علوم پزشکی و توجه به نقش ویژه سازمان های رفاهی و بیمارستاتی از ضرورت هایی است که اگر مورد غفلت قرار گیرد پیامد های جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

وی با طرح این پرسش که چرا در این شهرستان اشتغال به عنوان یک معضل شناخته می شود گفت: مسولان مربوطه در این زمینه و به ویژه در دوران پسا تحریم که بسیاری از مشکلات و محدودیت ها برطرف شده باید برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

در ادامه، ایمان پاکزادیان مقدم – کارشناس حوزه کسب و کار – از نقش دانش آموخته های دانشگاه آزاد اسلامی در پیشبرد برنامه های کسب و کاری کشور برای حاضرین صحبت کرد و در خصوص جدیدترین ابزارهای الکترونیکی جهت راه اندازی بیمارستان های تخصصی و مدارس الکترونیکی کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا , وی به لغو تحریم ها اشاره کرد و گفت: با ورود هیات های مختلف از کشور های توسعه یافته، فرصتی مناسب برای اشتغال جوانان کشور و استفاده از تجربیات این کشورها در خصوص فن آورهای نوین و تکنولوژی های جدید در عرصه های مختلف از جمله آموزشی، پزشکی و … تاکید کرد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل