نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تجلیل از نشریه علمی برتر گروه علوم انسانی در ایرانداک

در شانزدهمین جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری 1394 که در هفته پژوهش برگزار شد، نشریه علمی پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات به عنوان «نشریه علمی برتر گروه علوم انسانی» در کشور انتخاب شد.

به همین منظور مراسمی برای قدردانی و تجلیل از افراد موثر در موفقیت نشریه در ایرانداک برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، طی امسال، تنها حوزه علوم انسانی دارای نشریه برتر بوده و فصلنامه پردازش و مدیریت اطلاعات به عنوان تنها نشریه برتر کشور در سال 1394 توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و از میان قریب به هزار نشریه برگزیده شده است.

پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات از سال 1351 در ایرانداک منتشر و به عنوان نخستین نشریه فارسی زبان به پایگاه استنادی اسکوپوس (Scopus) وارد شده و از سال 2012 به بعد، همواره به لحاظ کیفیت و نفوذ علمی سیر صعودی را پیموده و در تمامی این سال‌ها، دارای ضریب SJR بوده است.

بر اساس اعلام ایرانداک، دکتر علیدوستی، رییس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات، مدیر مسؤولی این نشریه علمی پژوهشی را بر عهده داشته و دکتر رحمت‌الله فتاحی، سردبیر آن است.

به گزارش ایسنا، این مراسم با حضور دکتر علیدوستی، رییس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، دکتر دوران، معاون پژوهشی ایرانداک، اعضای هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی و عوامل نشریه، روز سه‌شنبه، 13 بهمن ماه امسال از ساعت 15:30 در تالار سخن ایرانداک برگزار می‌شود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل