نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

دبیر ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته منصوب شد

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در بخشی از این حکم آمده است: با توجه به ضرورت ساماندهی توسعه و ارتقای پژوهش ها و فناوری های راهبردی کشور در حوزه مواد و ساخت پیشرفته و فراهم آوردن بستری مناسب برای توسعه دستاوردهای فناورانه در چرخه تکمیل ایده تا ثروت، مهردادشکریه به مدت سه سال به عنوان دبیر ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته منصوب می شود.
همچنین در این حکم آمده است: انتظار می رود در چارچوب وظایف تعیین شده با هماهنگی معاون توسعه فناوری و همکاری اعضای حقیقی و حقوقی ستاد، ضمن اتخاذ رویکرد ملی و فرادستگاهی و توجه به مزیت ها و مقتضیات بومی و بهره مندی از دستاوردهای مفید ملی و بین المللی، نسبت به اجرایی کردن چشم انداز، راهبردها، اولویت ها و هماهنگی برنامه ها و هم افزایی فعالیت ها، نظارت و پایش بر امور مربوطه در سطح کشور صورت گیرد.
مهردادشکریه به عنوان محقق و پژوهشگر، فعالیت های پژوهشی در حوزه مواد پیشرفته داشته و از سال 1385 به عنوان استاد و عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک در دانشگاه علم و صنعت ایران فعالیت داشته است. 
پیش از این معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از شکل گیری ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته در این معاونت، با توجه به اهمیت این مواد در صنایع گوناگون و رقابت پذیری ایران در سطح جهانی خبر داده بود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل