نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

پنجمین کنگره ملی گیاهان داروئی اردیبهشت 95 برگزار می شود

دبیرعلمی پنجمین کنگره ملی گیاهان داروئی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، داروسازی، پزشکی و دامپزشکی، صنعت و اقتصاد از محورهای این کنگره است، گفت: این کنگره محلی مناسب برای تضارب آرا و به اشتراک گذاشتن آخرین یافته های علمی و تجاری است. 
دکترپیمان صالحی به حضور فعال صاحبان صنایع، تولیدکنندگان، صادرکنندگان حوزه گیاهان داروی اشاره کرد و گفت: بخش ویژه ای از این کنگره به تولیدکنندگان اختصاص یافته است تا آنان ضمن ارائه موضوعات علمی این حوزه به بیان مشکلات، یافتن راه حل و تبال نظر با دیگران بپردازند.
وی برپایی نمایشگاه داروهای گیاهی را از جمله برنامه های جانبی این کنگره اعلام کرد و گفت: تولیدکنندگان و صادرکنندگان در قالب 15 تا 20 غرفه نمایشگاهی دور هم جمع می شوند تا دستاوردهای خود را به معرض نمایش بگذارند.

** 20 بهمن آخرین مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه همایش 
دبیرعلمی پنجمین کنگره ملی گیاهان داروئی گفت: تمامی علاقمندان اعم از محققان، پژوهشگران و دانشگاهیان تا 20 بهمن ماه سال جاری مهلت دارند مقالات خود را به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.
صالحی ادامه داد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این کنگره به آدرس http://www.ncmp2016.com به اطلاعات کامل در این خصوص دسترسی پیدا کنند.
وی با اشاره به استقبال خوب فعالان و محققان گیاهان دارویی از این نمایشگاه با اشاره به اینکه سالانه بین هزار و 400 تا 2 هزار مقاله در قالب موضوعات متنوع به دبیرخانه کنگره ارسال می شود، گفت:سالانه حدود 800 مقاله به صورت پوستر در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و پیش بینی می شود بیش از یک هزار و 500 مقاله به دبیرخانه این کنگره نیز ارسال شود. 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل