هر رسانه ای برای ارتباط با مخاطبانش از قالب ها و روش های مختلفی استفاده می کند، اگر این روش ها ساختار خوبی داشته باشند و نکات مورد نیاز مخاطب را به او منتقل کنند، می توانند در جذب او موثر واقع شوند و مخاطب می تواند از این پس با آن رسانه ارتباط برقرار کنند.
کارگاه “تکنیک های شناخت و جذب مخاطب برای رسانه با رویکرد رسانه های دیجیتال” قرار است که به این مهم بپردازد.
این کارگاه که به همت خبرگزاری سینا و انجمن ترویج علم ایران در روز چهارشنبه ۸ بهمن ماه ۹۴ میزبان علاقه مندان و اصحاب رسانه خواهد بود.
شما نیز میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کارگاه یک روزه به اینجا مراجعه کنید.