کنفرانس مدلسازی و شبیه‌سازی رایانه‌ای برگزار شد

این کنفرانس از سال 2010 میلادی و با حمایت انجمن بین‌المللی علوم رایانه و فناوری اطلاعات (IACSIT)، با هدف بررسی آخرین دستاوردها و پیشرفت‌ها در حوزه مدلسازی و شبیه سازی رایانه‌ای، آغاز بکار کرد.

ریاست کنفرانس برعهده دکتر برایان کوربیت از دانشگاه RMIT (استرالیا) و دکتر گرجا چتی از دانشگاه کانبرا (استرالیا) بود. دکتر ویلیام گوئو از دانشگاه کوئینزلند، دکتر قصان بیدون از دانشگاه ولونگونگ، سخنرانان برجسته کنفرانس ICCMS2016 بودند.

تکنیک‌های مدلسازی تحلیلی و تصادفی، مدلسازی و شبیه‌سازی مدار، مدلسازی و شبیه‌سازی رایانه‌ای در علم و مهندسی، مدلسازی و شبیه‌سازی در زیست‌شناسی مولکولی، مدلسازی و شبیه‌سازی آنی، کاربردهای شبیه‌سازی در صنعت، بازی‌های رایانه‌ای و شبیه‌سازی، مدلسازی و شبیه‌سازی دستگاه، شبیه‌سازی عددی و گسسته، شبیه‌سازی شیئ گرا، شبیه‌سازی سیستم‌های پیچیده، شبیه‌سازی سیستم‌های هوشمند، برخی از محورهای هفتمین کنفرانس بین‌المللی مدلسازی و شبیه‌سازی رایانه‌ای را تشکیل می‌دادند.

طی دو روز برگزاری کنفرانس، 24 مقاله از سوی پژوهشگران و متخصصانی از کشورهای استرالیا، بنگلادش، پاکستان، تایلند، تایوان، چین، ژاپن، سوئد، کره جنوبی، لهستان، مالزی، نروژ و نیوزلند ارائه شدند.

تمامی مقالات پذیرفته شده در International Journal of Modeling and Optimization به چاپ خواهند رسید.

 

ترجمه: معصومه سوهانی

 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا