نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

گزارش وضعیت صنعت هوایی کشور در اجلاس بین المللی کاپا ارائه شد

 اجلاس کاپا روزهای 4 و 5 بهمن ماه امسال با حضور کارشناسان ایرانی و خارجی حوزه هوایی در حال برگزاری است که ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی، گزارشی کلی از وضعیت هوایی کشور تهیه کرده که در این اجلاس ارائه کرده است.
ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی در این اجلاس بین المللی، کتابچه ای از اطلاعات و وضعیت شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه هوایی و هوانوردی نیز تهیه کرده و به صورت محدود در اختیار شرکت کنندگان قرار داده است تا میزان تعاملات شرکت های ایرانی با دیگر کشورها افزایش یابد.
اجلاس کاپا به عنوان بزرگترین اجلاس صنعت هوایی، پس از 40 سال در ایران با حضور مسوولان صنعت هوایی و ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی در حال برگزاری است.
کاپا، یک مجموعه متخصص است که برای انجام امور پژوهشی و هوشمندسازی صنعت هوایی در سیدنی استرالیا هرساله وظیفه برنامه ریزی و سازماندهی همایش های مربوط به صنعت هوایی را عهده دار است که توسط یک تیم در دفتر مرکزی در استرالیا با هدف بهبود صنعت هوایی در اقصی نقاط جهان اداره می شود.
کاپا، هر ساله جلساتی در اقصی نقاط جهان با هدف بهبود، گسترش و مرتبط کردن صنایع هوایی جهان برگزار کرده و با همکاری مسئولین برجسته صنعت هوایی در هر کشور نقش مهمی در پیشرفت کشورها ایفا می کند که این بار بعد از حدود 40 سال برگزار کننده بزرگترین اجلاس صنعت هوایی در ایران است.
در این اجلاس، فرصت های توسعه قابل توجهی برای ایرلاین های خارجی، فرودگاه ها و موسسات بین المللی توریستی وجود دارد که با توجه به غنای تاریخی، فرهنگی و جاذبه های طبیعی در ایران و موج عظیم توریست، سرمایه گذاری در هتل ها و خدمات توریستی را نیز در پیش خواهد داشت و با توجه به استعداد متخصصین ایرانی در صنعت هوایی کشور امید است این اجلاس کمک شایانی به رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این صنعت و توسعه روابط بین الملل در این زمینه داشته باشد.
به گزارش ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،اجلاس بین المللی کاپا، کار خود را یک شنبه 4 بهمن ماه در محل هتل پارسیان آزادی آغاز کرده و امروز 5 بهمن ماه نیز ادامه خواهد یافت.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل