محمود حیدری، مجری طرح کاور کامیون، ضمن ارائه توضیحاتی درباره آن گفت: این دستگاه بر روی اتاقهای کامیون قرار گرفته و توسط یک موتور که در قسمت پایین اتاق تعبیه شده، به حرکت درمیآید.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح یک سال به طول انجامید، اظهار کرد: با توجه به سرعت پایین کار و خطر افتادن راننده هنگام کشیدن کاور روی کامیونها، به فکر ساخت دستگاه مزبور افتادم.
حیدری، نبود فضای مناسب، اجاره بالای کارگاه و هزینههای بالای طرح را از مشکلات موجود بر سر راه اجرای آن دانست و گفت: مشاورههای مرکز نوآوری پارک علم و فناوری یزد کمک شایانی به اجرای این طرح کرده است.
مصطفی ناظم زاده اردکانی، مجری طرح کارتهای کنترلی موتور والو نیز با بیان اینکه اجرای این طرح 18 ماه به طول انجامید، گفت: با توجه به خرابیهای مکرر این موتور، قیمت بالا و نبود نمونه داخلی، تصمیم به ساخت این دستگاه گرفتم.
به گزارش ایسنا، وی نبود قطعات الکترونیکی و کمبود دستگاههای مونتاژ و تست نهایی را از مشکلات این طرح عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه با وجود تمام این مشکلات توانستم این طرح را به مرحله اجرا برسانم.
No tags for this post.