نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

آغاز به کار کنگره آینده علم جهان در سانتیاگو

کنگره آینده علوم به میزبانی شهر سانتیاگو ، پایتخت کشور شیلی از روز سه شنبه نوزدهم ژانویه ( برابر با بیست و نهم دی ماه )  آغاز به کار کرده است .

در این کنگره ، دانشمندان و پژوهشگران متخصص در فناوری های برتر و نوین جهان مشارکت داشته و به بررسی چشم انداز پیش روی علم و دانش بشر می پردازند .

 در این کنگره ، دانشمندان و پژوهشگران متخصص در فناوری های برتر و نوین جهان مشارکت داشته و به بررسی چشم انداز پیش روی علم و دانش بشر می پردازند . در این کنگره علمی ؛ دانشمندان و پژوهشگران برتر در شاخه های مختلف علوم به معرفی تازه ترین دستاوردهای علمی حوزه مطالعاتی خود پرداخته و همچنین برای شرکت کنندگان ، امکان مشاهده قابلیت های نوین فناوری های بشری از جمله فناوری های روباتیک ، علوم نانو ، پهپاد ها و دستاوردهای ژنتیکی امکان پذیر است .

گفتنی است میشل باچلت ، رئیس جمهور کشور شیلی در مراسم افتتاحیه این کنگره به صورت رسمی شرکت کرده و به سخنرانی پرداخت . بر اساس اطلاعات منتشر شده در این رابطه ، کنگره آینده علم به مدت شش روز به کار خود ادامه داده و قرار است مراسم اختتامیه آن در روز بیست و چهارم ژانویه ( برابر با چهارم بهمن ماه ) برگزار شود .

منبع : شین هوا

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل