نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

بازدید کمال خرازی از مرکز مطالعات علوم اعصاب شناختی در کرمان

 سید کمال خرازی عصر پنجشنبه با همراهی مشاور عالی استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و جمعی از استادان و محققان با حضور در پژوهشکده نور و فارماکولوژی استان کرمان از بخش های مختلف مرکز مطالعات علوم اعصاب شناختی بازدید و از نزدیک با دانشجویان این مرکز گفت و گو کرد.
وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: امروز برای من روز بسیار خوبی بود که با استادان استان کرمان از نزدیک آشنا شدم.
وی گفت: واقعا اطلاع نداشتیم که چنین کارهای بزرگی در این استان در حال انجام است.
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با قدردانی از تمامی استادانی که با این مجموعه همکاری می کنند افزود: این وحدت و همدلی نشان دهنده عزم عزیزان است برای اینکه این دانشگاه بتواند یکی از کانون های توجه در کشور و در سطح بین المللی بشود.
وی بیان کرد: خوشبختانه این مرکز توانسته ارتباط های بین المللی مطلوبی را با کشورهایی مثل ژاپن برقرار کرده و درحال توسعه است.
خرازی گفت: خیلی خوب است که بتوان از کشورهای توسعه یافته برای انتقال فناوری استفاده مناسب کرد که این حرکت در کرمان صورت گرفته است.
وی افزود: خوشبختانه با پشتکاری که رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این زمینه دارد بزودی شاهد اتفاقات خوبی در عرصه علوم شناختی خواهیم بود.
وی اظهار کرد: امیدواریم این علوم در دانشگاه های برجسته کشور راه اندازی شود و به بهترین شکل ممکن توسعه پیدا کند.
خرازی گفت: نوع فعالیت دانشجویان باید به فناوری و خدمات در زمینه علوم اعصاب تبدیل شود و دانشجویان، بیشتر به دنبال ورود در هیات علمی و تدریس نباشند.
رئیس مرکز مطالعات علوم اعصاب شناختی کرمان نیز در این بازدید ارتباطات ناکافی، کمبود بودجه و مسئول محور نبودن پژوهش ها را از جمله مشکلات مرکز نام برد.
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز (پنجشنبه) وارد کرمان شد و صبح امروز از مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز بازدید کرد.
به گزارش ایرنا , نشست مدیران و اعضای هیات علمی منتخب استان کرمان نیز با حضور دکتر خرازی در کرمان برگزار شد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل