دستگاه فیزیوتراپی خانگی ساخته شد

رامین اورنگ  مخترع " دستگاه  فیزیوتراپی ورزشی با قابلیت نصب بر روی مبلمان و صندلی" در گفتگو با مهر گفت: این دستگاه جهت انجام حرکات فیزیوتراپی در منزل که کارکردی چندگانه دارد طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه این دستگاه جهت انجام حرکات ورزشی ، ریلکسیشن ،بالانس اندامها و برطرف کردن چاقی موضعی کاربرد دارد، افزود: دستگاه فیزیوتراپی ورزشی قابلیت نصب بر روی هر مبلمان و صندلی را دارد و این امکان را به کاربر می دهد که با نصب آن بر روی صندلی و مبل در خانه حرکات درمانی را در آرامش کامل  انجام دهد، که البته این دستگاه هیچگونه مساحتی را اشغال نمی کند.

اورنگ اظهار داشت: بعد از بهبودی با انجام حرکات ورزشی توسط این دستگاه، افراد خانواده نیز می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل حمل آسان دستگاه فیزیوتراپی، برای فیزیوتراپیست ها یک رویای به حقیقت پیوسته است، عنوان کرد: در این دستگاه حرکاتی برای بای پس، ترای سپس، خیاطه، شانه ها،کتف، روی پا، گردن و…طراحی شده است.

وی در خصوص کاربردهای این اختراع توضیح داد و گفت: افرادی که از آتروفی(لاغری مفرط) عضلانی در اثر عمل جراحی بر روی تاندون ها، مفاصل، عضلات ویا شکستگی های مختلف رنج می برند و یا سالمندانی که دچار آرتروز در مفاصل و دررفتگی های مکرر هستند، می توانند از این دستگاه استفاده کنند. همچنین ورزشکاران دچار آسیبهای ورزشی و افراد با وزن بالا، به دستگاه فیزوتراپی ورزشی نیاز مبرم دارند.

وی در خصوص مزیت های دستگاه فیزیوتراپی ورزشی خانگی توضیح داد و گفت:  جلسات فیزیوتراپی معمولا بیش از ۱۰ جلسه هستند و علاوه بر اینها هزینه زیادی باید صرف فیزیوتراپی شود از این رو  استفاده از فیزیوتراپی خانگی مقرون به صرفه است.

به گفته اورنگ اقشار جامعه از جمله معلولین، سالمندان، کودکان و ورزشکاران می توانند از این دستگاه استفاده کنند. علاوه بر اینها افراد سالم هم می توانند از دستگاه فیزوتراپی ورزشی استفاده کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا