نخستین جشنواره پژوهشی و فناورانه پویش

علی صداقت، دبیر اجرایی این جشنواره، با بیان اینکه هدف ما از برگزاری این جشنواره حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم است، گفت: ما می‌خواهیم ایده‌های پژوهشی و فناورانه را در قالب مقالات و طرح‌ها جمع‌آوری کنیم و سمت و سوی جدیدی به حرکت علمی جامعه دانشجویی بدهیم.

وی ادامه داد: این همایش در محورهای علوم انسانی، علوم پایه و ریاضیات، علوم مهندسی، معماری و شهرسازی و ‌علوم کشاورزی، منابع طبیعی و دامی برگزار می‌شود همچنین بخشی به عنوان بخش طلایی در این همایش در نظر گرفته شده که به ایده‌هایی که منجر به تولید و اختراع می‌شود، اختصاص دارد.

صداقت خاطرنشان کرد: این همایش اختصاص به تمام دانشجویان دارد و حتی اقشار غیر دانشجویی نیز می‌توانند در آن شرکت کنند.

دبیر اجرایی این جشنواره تاکید کرد: ما به دنبال ایجاد یک بانک اطلاعاتی از ایده‌های پژوهشی و فناورانه هستیم که منجر به ایجاد شرکت‌های دانش‌ بنیان می‌شود همچنین یکی دیگر از اهداف ما این است که با مطرح شدن این ایده‌ها، صاحبان آن بتوانند در مسیر درستی طرح خود را به سرانجام برسانند.

وی در خصوص زمان برگزاری این جشنواره عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند تا 20 اردیبهشت ماه آثار خود را از طریق وب‌سایت pooyeshssc.ir به دبیرخانه ارسال کنند احتمالا دهه اول خرداد ماه نیز اختتامیه این همایش در سطح ملی برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا