نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

گزارش تصویری از مدرن ترین اتوبوس جهان

در سفرهای زمینی امکانات موجود در اتومبیل بسیار تعیین کننده است و طبیعتاً هر چه امکانات خودروی بیشتر باشد شرایط مسافران برای سفرهای طولانی ، مناسب تر است . در این میان اتومبیل هایی وجود دارند که تنها برای سفر طراحی شده اند و در این طراحی به همه موارد لازم دقت شده است.

این اتومبیل همچون خانه ای متحرک با همه امکانات است که سوخت بسیار کمی نسبت به دیگر خانه های متحرک مصرف می کند و سازندگان آن علاوه بر تهیه همه امکانات ضروری، از لوکس ترین و بهترین وسایل ممکن برای ساخت این قصر متحرک استفاده کرده اند.

تا به امروز اتومبیل های سفری گوناگونی  در مدل های مختلف طراحی و ساخته شده اند اما شرکت "مرشی موبایل" که شرکتی آلمانی است ، یکی از زیباترین و گرانقیمت ترین اتومبیل های مسافرتی را طراحی کرده است.  این اتومبیل همچون خانه ای متحرک با همه امکانات است که سوخت بسیار کمی نسبت به دیگر خانه های متحرک مصرف می کند و سازندگان آن علاوه بر تهیه همه امکانات ضروری، از لوکس ترین و بهترین وسایل ممکن برای ساخت این قصر متحرک استفاده کرده اند.

این اتوبوس مسکونی که "الیمنت پلازو" نامگذاری شده است ، دو و نیم متر بلندا و 12 متر طول  دارد. این قصر کوچک متحرک دارای اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام و  بالکن بوده و  در دو طبقه ساخته شده است که فضای طبقه اول با تعدادی پله به طبقه دوم راه دارد  و سالنی کوچک و مجهز در طبقه دوم  آن  قرار گرفته است .

سازندگان این وسیله عجیب مسافرتی فکر همه جا را کرده اند و تقریبا تمام امکانات یک هتل پنج ستاره در این اتوبوس جمع شده است ، برای نمونه صندلی های این قصر کوچک قابلیت ماساژدهی نیز دارند و علاوه بر آن هشت تلویزیون 40 اینچی در بخش های مختلف این اتوبوس کار گذاشته شده است. از دیگر امکانات ویژه ای که در این خانه به کار رفته، تلویزیون ماهواره ای و هوشمند بودن همه دستگاه ها و وسایل به کار رفته است. این قصر زیبا امکانات روشنایی بسیار مناسبی نیز برای شب  دارد.

الیمنت پلازو گرانقیمت ترین خانه متحرک جهان است و  بهای پایه این وسیله نقلیه سه میلیون دلار است و به نسبت امکانات ارائه شده در آن می تواند بیشتر هم شود . در حال حاضر این اتوبوس  در دو رنگ سفید و طلایی ارائه می شود .

شرکت ارائه دهنده این قصر متحرک به مشتریان خود اطمینان می دهد که این اتوبوس از خانه اتان هم راحت تر است و شما با آرامش کامل  می توانید در آن اقامت کرده ، شب را به سر ببرید  و یا بر روی مبل های مجلل آن استراحت کنید.

در حین سفر با این اتوبوس شما دیگر  نگرانی پیدا کردن یک دستشویی عمومی را نداشته و هر زمانی نیاز به حمام داشتید به آسانی می توانید دوش بگیرید. در تمام این لحظات می توانید از منظره بیرون نیز لذت ببرید و دیدن چشم اندازها را هم از دست ندهید.

ورودی این قصر متحرک همانند دیگر اتوبوس ها نیست و سایر افراد امکان وارد شدن به آن را ندارند . طراحی در ورودی این قصر همانند هواپیمایی است که ورودی آن با تعدادی پله متحرک که در بدنه آن کار گذاشته شده ، امکان پذیر است و شما به سادگی می توانید پله های ورودی را بسته و قفل کرده و با خیال راحت در دژ تصرف ناپذیرتان شب را سپری کنید .

جالب است بدانید در این خانه سفری به راحت بودن راننده بسیار توجه شده است و صندلی راحت و بسیار مناسبی را نیز در اختیار راننده و کمک راننده قرار داده اند

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل