حضور دانشمندان اروپایی در دومین کنفرانس اقتصاد شهر هوشمند

مصطفی بهمن آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد از کشورهای ایتالیا، آلمان و پرتغال هستند و در برنامه سخنرانی خود ضمن بیان اصول و مبانی دولت و شهر هوشمند، به شرایط پیاده سازی آن خواهند پرداخت.
وی به استقبال مناسب دستگاه های اجرایی و شهرداری ها از این کنفرانس اشاره و اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این همایش، شاهد تحول خوبی در زمینه دولت و شهر هوشمند در کشور باشیم .
بهمن آبادی اظهار کرد: آشنایی مسئولان با پروژه های مطرح دنیا، بیان اقدامات انجام شده در برخی از کشورها و ارائه جدیدترین دستاوردها و تحقیقات در زمینه هوشمندسازی از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس است.
وی، جایگاه اینترنت اشیاء در شهر هوشمند، برنامه ریزی پایدار در شهر هوشمند، ارائه چارچوب اولویت بندی خدمات شهرداری با رویکرد بهبود و هوشمندسازی فرآیندها، بررسی ابعاد اقتصاد شهر هوشمند بر توسعه پایدار شهری را از جمله موضوعات قابل ارائه در این کنفراس اعلام کرد. 
بهمن آبادی، ارائه دستاوردهای استانداری ها و وزارتخانه در حوزه دولت و شهر هوشمند را از دیگر برنامه های جانبی این همایش اعلام کرد.
دومین کنفرانس اقتصاد شهر هوشمند با حضور مسئولان و فعالان این حوزه روزهای پنجم و ششم بهمن ماه در سالن اجلاس سران برگزار می شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا