نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

رو نمائی از نسل جدید خودروهای جهان

نمایشگاه بین المللی خودرو در آمریکا به میزبانی شهر دیتروت در حال برگزاری است و میزان اهمیت آن به اندازه ای است که مدیران ارشد بیشتر شرکت های خودروساز مشهور جهان ، شخصا در آن حضور یافته اند . در این نمایشگاه انواع خودروهای جدید و پیشرفته طراحی شده برای سال های 2016 و 2017 میلادی معرفی شده اند که از مهمترین این موارد می توان به  خودروی مفهومی آئودی Audi h-tron Quattro اشاره کرد . خودروساز مشهور ژاپنی یعنی شرکت تویوتا نیز با ارائه نسخه جدید خودروهای لکسوز خود با عنوان Lexus LC 500  ، مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد .

میزان اهمیت نمایشگاه خودروی دیترویت به اندازه ای است که مدیران ارشد بیشتر شرکت های خودروساز مشهور جهان ، شخصا در آن حضور یافته اند . در این نمایشگاه انواع خودروهای جدید و پیشرفته طراحی شده برای سال های 2016 و 2017 میلادی معرفی شده اند .

 دکتر دیتر زتش مدیر ارشد کارخانه خودروسازی بنز نیز در این نمایشگاه به معرفی خودروی جدید مرسدس بنز سدان در کلاس E پرداخته و از ویژگی های فنی این محصول پرده برداشت . دیگر شرکت های مشهور خودروساز آلمانی ، یعنی ب ام و ، فولکس واگن و پورشه نیز در این نمایشگاه به ارائه محصولات جدید خود پرداخته و تلاش کردند تا در این رقابت تنگاتنگ ، از حریفان خود عقب نیفتند . BMW M2 کوپه ، خودروی هیبردی Tiguan GTE فولکس واگن و  پورشه جدید Porsche 911 Turbo S از مهمترین این محصولات بودند . البته لودویک ویلسیش مدیر ارشد شرکت مشهور ب ام  و نیز برای عقب نماندن از رقیب دیرینه خود ، بنز ، به طور شخصی در این نمایشگاه حاضر شده و به معرفی مدل جدید BMW X4 M40i پرداخت . فورد فیوژن وهوندا Ridgeline از دیگر خودروهای مهم معرفی شده در این نمایشگاه بودند و البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که کارلوس گوسن از مدیران ارشد شرکت خودروسازی نیسان نیز از دیگر مدیرانی بود که به طور مستقیم به معرفی محصولات تولیدی شرکت خود پرداخته و از خودروی  نیسان Infiniti Q60 مدل 2017 رو نمائی کرد . در این گزارش تصویری به مشاهده مهمترین خودروهای ارائه شده در این نمایشگاه می پردازیم . 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل