نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

گزارش ویدیویی از کشف ماهی مرکب غول پیکر

ماهی های مرکب حیواناتی بسیار گوشه گیر هستند و در بیشتر موارد مشاهده کردن این حیوان برای دانشمندان بسیار دشوار است و نیاز به ترفندهایی بسیار ویژه دارد. به تازگی و در طول یک غواصی در کشور ژاپن، دانشمندان در یک غواصی موفق به کشف یک نمونه غول پیکر از ماهی های مرکب  شده اند.

دیدن ماهی های مرکب غول پیکر در میان انسان ها تنها قدمتی سه ساله دارد و برای نخستین بار در سال 2012 میلادی بود که برای نخستین بار، یک ماهی  مرکب غول پیکر توسط انسان ها مشاهده شد.

این ماهی مرکب دارای ابعادی بسیار بزرگ است و طول آن برابر با 3.68 متر است و از نظر ظاهری نیز این موجود به شدت شبیه به یک روبات به نظر می رسد و به همین دلیل نیز دانشمندان از مشاهده آن از این فاصله بسیار هیجان زده به نظر می رسیدند.

شایان ذکر است که بر اساس تحقیقات دانشمندان، این موجودات می توانند تا ابعاد بسیار عظیم و عجیب 13 متر و 100 متر نیز رشد کنند. دیدن ماهی های مرکب غول پیکر در میان انسان ها تنها قدمتی سه ساله دارد و برای نخستین بار در سال 2012 میلادی بود که برای نخستین بار، یک ماهی مرکب غول پیکر توسط انسان ها مشاهده شد. در ادامه می توانید شاهد فایل ویدیویی ضبط شده از این موجود غول پیکر باشید.

منبع

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل