نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اداره کل پژوهش‌های کاربردی دانشگاه تهران احیاء شد

دکتر محمد رحیمیان، معاون پژوهشی دانشگاه تهران در این مراسم که با حضور رییس پردیس‌ دانشکده‌های فنی و جمعی از مدیران و مسؤولان حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن قدردانی از دکتر ستوده قره‌باغ، برای پذیرش این مسؤولیت، بر اهمیت انجام‌ پژوهش‌های کاربردی تاکید و اظهار امیدواری کرد دانشگاه بتواند در تحقق اهداف و برنامه‌های پژوهشی خود گام‌های محکم‌تری بردارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید بر اهمیت ارتباط صنعت با دانشگاه گفت: دانشگاه باید در ارتباط با صنعت پیشگام شود و برای حل مسائل جامعه گام‌های اساسی بردارد.

دکتر ستوده قره‌باغ نیز در این مراسم ضمن اشاره به برنامه‌های این اداره‌کل در دوره جدید، بازسازی و تقویت اداره کل پژوهش‌های کاربردی دانشگاه، توانمندسازی پرسنل، جذب منابع مالی، احیای شورای کارشناسان پژوهش‌های کاربردی دانشگاه، ارائه خدمات دقیق، سریع و با کیفیت به مجریان پروژه‌ها و نیازسنجی و پروژه‌یابی را از اولویت‌های این اداره‌کل عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس این گزارش، اداره‌کل پژوهش‌های کاربردی دانشگاه تهران، پنج‌سال پیش منحل شده بود که در دوره جدید، دوباره احیاء شد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل