نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار می شود

دکتر حمید آقا علی نژاد روز دوشنبه در نشست خبری عملکرد پژوهشگاه تربیت بدنی، برگزاری این همایش های بین المللی را که دو دهه گذشته آغاز شد، در راستای بین المللی کردن فعالیت های پژوهشی در حوزه ورزش عنوان کرد.
وی افزود: این همایش با هدف گردهم آوردن اعضای علمی و اجرایی خانواده ورزش، جهت هم اندیشی، تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه ­ای و کاربردی، حرکت در راستای تامین نیازهای جامعه، توانمندسازی در مسیر تدبیر و امید، توسعه ملی و آسیایی و ارتقاء باورهای بین ­المللی برگزار می شود.
به گفته آقا علی نژاد، تا کنون هزار و 201 مقاله به کنگره همایش رسیده که این شمار بی سابقه بوده است. 
معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی گفت: 11 مهمان خارجی از کشورهای آمریکا، نروژ، یونان، سوئد و غیره که همگی از بهترین متخصصان در حوزه علوم ورزشی هستند در این همایش شرکت خواهند کرد.
آقا علی نژاد ادامه داد: در طول این همایش 22 کارگاه آموزشی و نیز 16 نشست تخصصی برگزار خواهد شد.
وی یکی از ویژگی های این همایش را شرکت هفت فدراسیون عنوان کرد و گفت: از این شمار چهار فدراسیون المپیک هستند که برای اولین بار در این همایش شرکت می کنند.
دبیر کل نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی همچنین از حضور پنج انجمن علمی در این همایش خبر داد که از جمله آنها انجمن علمی تربیت بدنی، انجمن روانشناسی ورزشی، انجمن اوقات فراغت، انجمن مدیریت ورزشی و انجمن آسیب شناسی هستند. 
معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی همچنین از برگزاری اولین همایش ملی ورزش و سرطان در پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی خبر داد و گفت: این همایش در روزهای 8 و 9 بهمن در جزیره کیش برگزار می شود.
آقا علی نژاد هدف از برگزاری این همایش را تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه ای و کاربردی، در حوزه ورزش و سرطان و حرکت در راستای تأمین نیازهای جامعه و آگاهی بخشی به عموم مردم عنوان کرد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل