نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ایران،برزیل و آمریکا بیشترین اعمال جراحی زیبایی را دارند

دکتر سید رضا رفیع، فوق تخصص جراحی پلاستیک ،ترمیمی و زیبایی از دانشگاه شهید بهشتی و دبیر علمی کنگره بین المللی جراحی پلاستیک زیبایی ایران درباره برگزاری این کنگره به خبرنگار سیناپرس گفت: این کنگره توسط انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی در سال یک الی دوبار برگزار می شود و به عمده مسائل روز و انتقال تجربیات و دانش در حوزه جراحی پلاستیک و زیبایی می پردازد.

دبیر علمی این کنگره افزود: امسال برای اولین بار به دلیل کمبود وقت و حجم زیاد مقالات رسیده به کنفرانس جراحی زنده در طول کنگره برگزار نمی‌شود و بیشتر به بحث مقالات پرداخته ایم.

رفیع همچنین هدف از برگزاری چنین کنگره هایی را انتقال تجربیات و دانش دانست و افزود:این کنگره در راستای بهره‌وری و تبادل تجربیات جراحان بزرگ جهان برگزار می شود و در میزگردی به تبادل دانش در حوزه جراحی پلاستیک وزیبایی می پردازیم که این موضوع بسیار ارزشمند است.

وی درپاسخ به اینکه آمار جراحی پلاستیک و زیبایی در ایران چگونه است ،گفت:اعداد مختلفی در این خصوص وجود دارد اما آنچه که مسلم است، ایران و دوکشور دیگر مثل برزیل و آمریکا درصدر کشورهایی هستند که بیشترین اعمال جراحی پلاستیک،ترمیمی و زیبایی به خصوص جراحی بینی درآن انجام می‌شود.

گفتنی است‌؛ نهمین کنگره بین المللی جراحی پلاستیک وزیبایی ایران از 30دی ماه تا 2بهمن ماه سال جاری ، 8صبح تا 5بعداز ظهر  در سالن دکتر غرضی بیمارستان میلاد به همت انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران برگزار می شود.

 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل