نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

رونمائی از خودروهای برقی هوشمند و بدون راننده

شهر لاس وگاس در ایالات متحده آمریکا طی هفته گذشته ( میلادی ) میزبان نمایشگاه فناوری های  CES بود که از آن با عنوان بزرگترین نمایشگاه تجاری سالانه جهان در حوزه تکنولوژی یاد می شود . این نمایشگاه به طور رسمی از روز پنجم ژانویه ( برابر با پانزدهم دی ماه ) آغاز به کار کرده و بیش از 3 هزار و 600 شرکت و کمپانی مختلف از سراسر دنیا در آن حضور یافتند ، مراسم پایانی این نمایشگاه نیز در روز شنبه نهم ژانویه برابر با نوزدهم دی ماه برگزار شد .

یکی از بخش های خاص این نمایشگاه ، بخش خودروهای برقی مفهومی concept electric vehicles بود که مورد توجه ویژه ای قرار گرفته و  در آن جدید ترین فناوری خودروهای برقی با قابلیت هدایت خودکار ارائه شده بودند .

بر اساس گزارش های رسمی منتشر شده در این رابطه ؛ شرکت های پیشرو در حوزه های فناوری ارتباطات ، تکنولوژی های کامپیوتری و هوش مصنوعی در این نمایشگاه حاضر بوده و به ارائه جدیدترین دستاوردهای خود پرداختند .

این نمایشگاه دارای 49 سال سابقه بوده و در سال جاری بیش از 20 هزار محصول جدید در آن معرفی شد . یکی از بخش های خاص این نمایشگاه ، بخش خودروهای برقی مفهومی concept electric vehicles بود که مورد توجه ویژه ای قرار گرفته و در آن جدید ترین فناوری خودروهای برقی با قابلیت هدایت خودکار ارائه شده بودند . از جمله مهمترین این خودروها می توان به خودروی الکتریکی شورلت با عنوان Chevrolet Bolt electric vehicle  اشاره کرد . در کنار این خودروها ، سیستم های شبیه ساز مسابقات سرعت نیز ارائه شده بود . در این گزارش تصویری به مشاهده حودروهای برگزیده برقی که در این نمایشگاه حضور داشتند ، می پردازیم .

منبع

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل