یخچال هوشمندی که برای شما خرید می کند

سامسونگ به تازگی از جدیدترین یخچال هوشمند خود به نام فامیلی هاب (Family Hub) رونمایی کرده است. این یخچال دارای یک صفحه نمایش 21.5 اینچی مجهز به سیستم عامل تایزن (Tizen) است. این صفحه نمایش علاوه بر این که می تواند برنامه های تلویزیون خانگی شما را نمایش دهد می تواند به پخش موزیک نیز بپردازد. اما تمام این سرگرمی ها تنها بخش کوچکی از قابلیت های این یخچال هوشمند است.

جالب ترین قابلیت این یخچال، امکان خرید کردن با استفاده از صفحه نمایش به کار رفته در آن است که کاربر به واسطه آن می تواند به خرید مواد غذایی پرداخته و آنها را مقابل در منزل خود تحویل بگیرد.

اولین قابلیت این یخچال هوشمند در راستای کاربرد اصلی همه یخچال ها یعنی نگهداری از مواد غذایی قرار دارد. درون این یخچال مجهز به چند دوربین خاص است که به بررسی مواد غذایی موجود در یخچال می پردازد و آنها را بر روی صفحه نمایش یاد شده نمایان می سازد. به این ترتیب کاربر می تواند از مواد غذایی داخل یخچال مطلع شود. علاوه بر این یخچال یاد شده شما را از خوردن مواد غذایی که مدت زیادی در آن مانده است منع خواهد کرد.

جالب ترین قابلیت این یخچال، امکان خرید کردن با استفاده از صفحه نمایش به کار رفته در آن است که کاربر به واسطه آن می تواند به خرید مواد غذایی پرداخته و آنها را مقابل در منزل خود تحویل بگیرد. علاوه بر این می توانید با استفاده از این یخچال به جستجوی دستور العمل های پخت غذا بپردازید و مطمئن باشید که یخچالتان در حین آشپزی با استفاده از راهنمای صوتی موجود در خود شما را همراهی خواهد کرد. به علاوه، اگر مواد اولیه موجود در دستور العمل مورد علاقه خود را نداشته باشید به راحتی می توانید با استفاده از یخچال خود آن را سفارش دهید.

با این وجود کمپانی سامسونگ هنوز به قیمت گذاری این محصول نپرداخته است اما تاریخ عرضه ان به بازار به اتحمال بسیار زیاد در بهار سال آینده خواهد بود.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا