نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

همایش شرکت های سرآمد و برندساز در حوزه اقتصاد دانش بنیان برگزار شد

دبیرهمایش شرکت های سرآمد، مادر و برندساز(نیروی محرکه اقتصاد دانش بنیان) روز سه شنبه در حاشیه این همایش به ایرنا گفت: حدود 30 اثر علمی به دبیرخانه این همایش ارسال شده که از این تعداد 20 مقاله پذیرفته شده است. 

علیرضا توکلی اظهار کرد: از مجموع این تعداد 14 اثر علمی به صورت سخنرانی و یا پوستر در مدت دو روز این همایش ارایه خواهد شد.

وی ایجاد برند ایرانی برای تکنولوژی های دانش بنیان و افزایش کیفیت محصولات را از جمله اهداف برگزاری این همایش برشمرد و افزود: راهکارهای هم افزائی، شبکه سازی و ارزش آفرینی شرکت مادر و شرکت های دانش بنیان، مدل تعامل برد – برد شرکت های مادر با واحدهای فناور و نوآور کوچک و راهکارهای بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان در کشور را از جمله محورهای این همایش است. 

دبیرهمایش شرکتهای سرآمد، مادر و برندساز گفت: همچنین سبک رهبری و مدیریت شرکت های سرآمد، مادر و برندساز، نقش تأثیرگذار بازار دولتی و خرید کالای ایرانی در ایجاد برند دانش بنیان، طراحی فرهنگ سازمانی و روش ها و فرآیندهای مناسب برای شکوفائی استعدادها و قابلیت پژوهشگاه ها، پارک های علم و فناوری و تعاونی های فناور محور در رشد شرکت های دانش بنیان از دیگر محورهای این همایش می باشد.

توکلی، کارکردهای مدیریت دانش جدید در جامعه دانش بنیان، آینده پژوهی و نقش سازمان های غیررسمی در اقتصاد را از جمله سخنرانی های روز اول این همایش اعلام کرد.

وی ادامه داد: معماری شرکت های مادر دانش بنیان با استفاده از معماری سازمانی خود تنظیم، تجاری سازی در فناوری پیشرفته، مدل طراحی شرکت های سرآمد و سبک رهبری و مدیریت از دیگر سخنرانی های روز دوم این همایش می باشد.

توکلی برپایی نشست های علمی و گارگاه های آموزشی را از دیگر برنامه های این همایش اعلام کرد و گفت: حوزه سیاست گذاری اقتصاد دانش بنیان، مراحل رشد شرکت های سرآمد، کادر و برندساز و مدیریت دانش در این شرکت ها سه نشست علمی است که در این دو روز برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: دو کارگاه با عناوین مدیریت دانش و تجاری سازی فناوری پیشرفته در روز دوم همایش برگزار می شود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل