نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

رو نمائی از تازه های فناوری در بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان

در روزهای اخیر نمایشگاه فناوری های CES به میزبانی شهر لاس وگاس در ایالات متحده آمریکا در حال برگزاری است و شرکت های پیشرو در حوزه های فناوری ارتباطات ، تکنولوژی های کامپیوتری و هوش مصنوعی در این نمایشگاه حاضر بوده و به ارائه جدیدترین دستاوردهای خود می پردازند .

نمایشگاه فناوری های الکترونیک  CES  که از آن با عنوان بزرگترین نمایشگاه تجاری سالانه جهان در حوزه تکنولوژی یاد می شود دارای 49 سال سابقه بوده و در سال جاری بیش از 20 هزار محصول جدید در آن معرفی می شود .

در روز نخست فعالیت این نمایشگاه گری شاپیرو  ، مدیر CEO و ریاست انجمن مصرف کنندگان تکنولوژی به معرفی اجمالی محسولات رو نمائی شده در این نمایشگاه پرداخته در پی آن بازدید عمومی از غرفه ها آغاز شد . گفتنی است مراسم افتتاحیه این نمایشگاه  در روز پنجم ژانویه ( برابر با پانزدهم دی ماه ) انجام شده و از روز ششم ژانویه نیز بازدید عمومی از غرفه های نمایشگاه فناوری های CES آغاز شد . این نمایشگاه که از آن با عنوان بزرگترین نمایشگاه تجاری سالانه جهان در حوزه تکنولوژی یاد می شود دارای 49 سال سابقه بوده و در سال جاری بیش از 20 هزار محصول جدید در آن معرفی می شود .

در غرفه های مختلف این نمایشگاه محصولات متنوعی معرفی شده اند که از مهمترین آن ها می توان به تجهیزات الکترونیکی موج سواری ، شبیه ساز های رانندگی ؛ تلوزیون های خمیده و پهپادها و هواپیماهای بدون سرنشین اشاره کرد . کارشناسان پیش بینی می کنند که در این نمایشگاه بیش از 150 هزار بازدید کننده حضور یافته و از نزدیک با تازه های فناوری ارتباطات آشنا شوند .  جهت مشاهده گزارش تصویری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ، اینجا را کلیک کنید .

منبع

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل