نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری گردهمایی تشکل‎های دانشجویی حامیان محیط زیست در لرستان

 مهدی خالدی کاظمی در جمع مدیران و معاونین جهاد دانشگاهی لرستان، بیان کرد: در مجموعه جهاد دانشگاهی لرستان فضای دانشجویی خوبی وجود دارد که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی ادامه داد: مسابقات مناظره‎های دانشجویی که با هدف توانمندسازی دانشجویان در انجام کارهای گروهی و انجام مناظره‎های علمی و اخلاقی در معاونت‎های فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی کشور برگزار شد، بین فضای فرهنگی و پژوهشی مخصوصا در حوزه علوم انسانی ارتباط برقرار کرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: این مسابقات فرصتی است که افراد نخبه واقعی در کشور شناسایی شوند و کسانی که توانمند هستند در مورد توانایی خود صحبت کنند و با یکدیگر به مناظره بنشینند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت دانشجویان در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان مثال‎زدنی است و استفاده از ظرفیت دانشجویان در کانون حمایت از محیط زیست در این معاونت درخور توجه و تقدیر است.

به گزارش ایسنا،رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی افزود: اردیبهشت ماه سال آینده سومین گردهمایی تشکل‎های دانشجویی زیست محیطی کل کشور در لرستان برگزار خواهد شد و با توجه به فعالیت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه حفاظت از محیط زیست برپایی این گردهمایی در این استان امتیازی برای لرستان خواهد بود.ئش

خروج از نسخه موبایل