نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

چاپگری با امکان تعویض سوزن تزریق

چاپگر سه بعدی شرکت آلتیمیکر یعنی آلتیمیکر 2(Ultimaker 2) که در سال 2013 میلادی روانه بازار شد. این محصول به دلیل خروجی های با کیفیت، دقیق و هم چنین قیمت مقرون به صرفه خود، بسیار محبوب گشت. علاوه بر این، قابلیت این چاپگر برای تولید محصولاتی بزرگ تر از اندازه عادی خود موجب شد تا این محصول برای نمونه سازی های صنعتی و همچنین استفاده های پزشکی و آموزشی کاربرد های زیادی داشته باشد.

مزیت ویژه ای که در این چاپگر منحصر به فرد وجود دارد مربوط به قابلیت تعویض سوزن های تزریق مواد چاپی در آن است که موجب می شود بتوان در چند ثانیه اقدام به تعویض این قطعات حیاتی در چاپگر کرد

کمپانی ارائه دهنده این چاپگر به تازگی دو نسخه دیگر از این محصول را در سایز های بزرگ تر به بازار روانه کرده است. طبیعتا، نسخه های بزرگ تر می توانستند برای چاپ محصولات بزرگ تر مورد استفاده قرار گیرند. جاس برگر به عنوان مدیر ارشد اجرایی این کمپانی در این باره بیان کرد که در حین طراحی مدل های جدید این چاپگر، با همکاری های بیشمار و بازخوردهای خردمندانه ای از جانب مشتریان روبرو شده است.

مزیت ویژه ای که در این چاپگر منحصر به فرد وجود دارد مربوط به قابلیت تعویض سوزن های تزریق مواد چاپی در آن است که موجب می شود بتوان در چند ثانیه اقدام به تعویض این قطعات حیاتی در چاپگر کرد. در ادامه می توانید گزارش تصویری مربوط به این چاپگر سه بعدی منحصر به فرد را مشاهده کنید.

منبع

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل