نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نبرد ربات‌های جنگجو و فوتبالیست دانش‌آموزان در رشت

رزوان، مسؤول برگزاری مسابقات رباتیک «جی کاپ» قهرمانی کشور در گفت وگو با ایسنا ، توسعه علوم رباتیک را در استان گیلان پرشتاب ارزیابی کرد و گفت:احتمالا در این دوره از مسابقات حدود 200 تیم دانش آموزی از سراسر کشور حضور می یابند که این یک موقعیت برجسته برای ایجاد تحول در فرایند تولید و توسعه دانش روز رباتیک در گیلان خواهد بود.

وی با بیان اینکه میزبانی این دوره از مسابقات، گیلان را به جرگه برگزارکنندگان رقابت های رباتیک ملحق خواهد کرد، سطح آمادگی تیم های گیلانی را خوب توصیف کرد و افزود: مسابقات در سه سطح لیگ جنگجوی دانش آموزی، فوتبالیست دانش آموزی و تعقیب خط آزاد دانش آموزی و دانشجویی برگزار خواهد شد.

مسوول برگزاری مسابقات رباتیک جی کاپ قهرمانی کشور استفاده از ویدیوچک را نوآوری گیلان برای بهبود سطح مسابقات عنوان کرد و افزود: به نفرات برتر جوایز بسیار ارزنده ای خواهیم داد و ارائه گواهی شرکت و حمایت از نفرات برتر برای مسابقات بین المللی از اهداف آتی ماست.

وی با بیان اینکه این مسابقات نخستین تجربه گیلان در این سطح است، اظهار داشت: این رقابت ها سالی دوبار در سطح کشور برگزار می شود که نفرات برتر به صورت رایگان در دوره آتی شرکت خواهند کرد.

رزوان از علاقه مندان به حضور در این رقابت ها خواست برای ثبت نام اینترنتی به نشانی www.HBA-Co.net/JCUP و یا حضوری به چهار راه پورسینا،اول خیابان حشمت، جنب بانک تجارت، موسسه علمی سبزاندیشان مراجعه کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل