نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برنامه ششم توسعه توجه ویژه‌ای به نخبگان دارد

سیدمهدی موسوی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال‌های اخیر شاهد توجه خوبی از سوی دستگاه‌های اجرایی در جذب نخبگان علمی بودیم که انتظار است این مساله مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

وی با اشاره به برنامه ششم توسعه، گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه، توجه ویژه‌ای به نخبگان صورت گرفته است و همه دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند برنامه‌های خود در راستای چگونگی حمایت از نخبگان را اعلام کنند که با عملیاتی شدن این مساله می‌توانیم شاهد تحول اساسی در این زمینه باشیم.

وی افزود: با توجه به راهبردهایی که در برنامه ششم توسعه منظور شده است، می‌توان تعداد بیشتری از استعدادهای خاص را در سطوح مختلف مورد حمایت قرار داد.

موسوی با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان خواستار فعالیت مداوم علمی و پژوهشی این قشر از جامعه است، تصریح کرد: خواستار فعالیت مداوم این قشر از جامعه با حضور در طرح‌های علمی و پژوهشی هستیم زیرا معیار ما برای استمرار نخبگی فعالیت مستمر علمی و پژوهشی است.

به گزارش ایسنا ، معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر برخی از دستگاه‌های اجرایی در جذب نخبگان تلاش‌های خوبی انجام داده‌اند که امیدواریم این امر توسعه پیدا کند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل