نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری همایش چالش های اخلاقی، حقوقی و فقهی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

 همایش چالش های اخلاقی، حقوقی و فقهی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از سوی مدیریت هم اندیشی استادان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران و با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی 23 و 24دی ماه جاری و در مجموعه تالارهای همایش امام خمینی برگزار می شود .
مرکز تحقیقات علوم قرآن، حدیث و طب دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در برگزاری این همایش با بخش مدیریت هم اندیشی استادان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران و ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی همکاری می کند تا این همایش در قالب 12 ساعت کارگاه آموزشی و دانش افزایی برگزار شود.
سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ، اهمیت استراتژیک سلول های بنیادی ، سلول های بنیادی و چالش های فقهی ،مسائل حقوقی سلول های بنیادی ( مدرس: دکتر قره داغی )و اخلاق حرفه ای از جمله عناوین کارگاه های آموزشی این همایش است .
گروه های هدف برگزاری همایش چالش های اخلاقی، حقوقی و فقهی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی اعضای هیات علمی دانشکده فن آوری های نوین پزشکی، اعضای هیات علمی بیمارستان فارابی ، اعضای هیات علمی مرکز تحقیقات هماتولوژی-انکولوژی و پیوند سلول های بنیادی ، اعضای هیات علمی پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم است.
بر اساس این گزارش ، اعضای هیات علمی پژوهشکده بیماری های گوارش و کبد، اعضای هیات علمی مرکز تحقیقات ترمیم ضایعات مغزی و نخاعی واعضای هیات علمی پژوهشکده علوم سلولی و مولکولی غدد نیز از دیگر گروه های هدف برگزاری این همایش است.
به گزارش ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،در برنامه ریزی های این همایش آمده است که شرکت در همه کارگاه ها برای شرکت کنندگان الزامی است و با توجه به محدودیت ظرفیت، سامانه پس از تکمیل ظرفیت مسدود خواهد شد.پس از پایان دوره، گواهی شرکت در برنامه (دارای امتیاز فرهنگی) به استادان شرکت کننده اعطا می شود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل