نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات در تهران آغاز به کار کرد

رئیس دبیرخانه چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات در مراسم افتتاحیه این همایش گفت: سازوکارهای سنجش، پایش و کنترل راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، معیارها، شاخص ‏ ها در حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، نظام‏ های مدیریت و فرآیند سنجش، پایش و کنترل فناوری اطلاعات و سنجش کیفی خدمات و محصولات فناوری اطلاعات از جمله محورهای این همایش است. 
علی آذرکار افزود:در همایش راهبردی و مدیریت فناوری اطلاعات تلاش می شود تا این موضوعات در سازمان ها تبیین و تجارب داخلی در این زمینه در سطح گسترده اطلاع رسانی شود.
وی بیان کرد: این همایش به نحوه استفاده صحیح و مناسب از فناوری اطلاعات توسط سازمان ها در راستای تحقق اهداف کسب و کار آنها می پردازد.
وی با اشاره به اینکه در این همایش سعی شده تجارب برتر در حوزه کسب و کار سازمان ها ارائه شود، افزود: سنجش، پایش و کنترل در حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات با هدف نظارت مستمر بر روند ایجاد و تثبیت ساختارها و روش هائی در سازمان ها یا بنگاه ها بنا شده است.
آذرکار با اشاره به اینکه راهبری فناوری اطلاعات در صدد توزیع قابلیت های آن در مسیر اهداف سازمانی است، اظهار کرد: راهبری فناوری اطلاعات در سازمان با مفاهیمی مانند اهداف، ماموریت، چشم انداز و راهبرد در ارتباط است و طیف گسترده ای را در برمی گیرد.
به گزارش ایرنا , این همایش در سه سال گذشته با موضوعات ' اصول و مبانی زاهبری سازمانی فناوری اطلاعات' ، ' ارتقا طرفیت کارفرمائی در تعریف و اجرای پروژه ها و خدمات فناوری اطلاعات' و ' ممیزی فناوری اطلاعات' برگزار شده است.
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل