نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نقاشی بین زمین و هوا با پهپاد

تصاویری که با استفاده از تکنیک نوردهی طولانی گرفته می شوند می توانند به ساختاری تبدیل شوند که به کمک آن و با استفاده از نور می توان نقاشی هایی بسیار زیبا خلق کرد. به تازگی محققان این ایده را کمی فراتر برده و با محصور کردن نورهای تغییر رنگ دهنده در یک پهپاد موفق به ایجاد نقاشی های نوری بسیار بزرگ و زیبایی در آسمان شدند.

برای انجام این کار به ساعت ها برنامه ریزی دقیق برای هر یک از حرکات پهپادها در هوا نیاز بوده است و تصاویری که مشاهده خواهید کرد، تنها نتیجه نهایی این تلاش ها بوده است.

پهپاد فالکن 8 ساخت کمپانی AscTec با استفاده از نرم افزارهدایتگر AscTec به یک برنامه از پیش تعیین شده برای پرواز مجهز شده بود. سپس این پهپاد با تکیه بر اطلاعات موقعیتی GPS به آرامی شروع به کشیدن تصاویری بسیار بزرگ و درخشان از نماد های جشن سال نوی میلادی یعنی کریسمس کرد.

در ادامه می توانید فایل ویدیویی بسیار زیبایی که از این فرایند برداشت شده است را مشاهده کنید. شایان ذکر است که برای انجام این کار به ساعت ها برنامه ریزی دقیق برای هر یک از حرکات پهپادها در هوا نیاز بوده است و تصاویری که مشاهده خواهید کرد، تنها نتیجه نهایی این تلاش ها بوده است.

منبع

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل