نسخه جدید عینک گوگل رونمایی شد

عینک گوگل Google Glas به عنوان یکی از مظاهر برجسته فناوری های نوظهور در سال 2015 در نظر گرفته می شود که گرچه در ابتدا با تبلیغات گسترده ای رونمایی شد اما به تدریج به حاشیه رانده شد تا آنجا که برخی آن را یکی از پروژه های بحث برانگیز گوگل در سالهای اخیر عنوان کردند.

حالا در آستانه پایان این سال، نسخه به روزتر آن که همچون عینکهای معمولی تا می شود ارایه شده است. گوگل عنوان «تجاری» را برای این نسخه جدید انتخاب کرده است.

در نسخه دوم عینک گوگل، تفاوتهای ساختاری چندانی به چشم نمی خورد اما حداقل اکنون می توان آن را به راحتی مانند سایر عینکهای عادی تا کرد.

در نسخه دوم عینک گوگل، تفاوتهای ساختاری چندانی به چشم نمی خورد اما حداقل اکنون می توان آن را به راحتی مانند سایر عینکهای عادی تا کرد.

در واقع حالا می توان به جرأت گفت که این نسخه جدید همان چیزی است که مدیران ارشد گوگل از ابتدا منظورشان بوده و در ذهن خود می پرورانده اند.

این عینک جدید حالا از ساختار سخت افزاری به مراتب بهتری بهره می برد تا کاربران آن دیگر مانند گذشته ناامید نباشند.

از جمله نوآوری های صورت گرفته در این نسخه جدید می توان به استفاده از باتری با دوام و عمر بیشتر اشاره کرد. همچنین از یک پردازنده اینتل چشمگیری بهره گرفته شده است و البته نباید از به کارگیری سیستم وای فای قدرتمند در آن چشم پوشی کرد.

حالا گوگل برای توسعه این فناوری جدید در سال 2016 برنامه های زیادی را در ذهن دارد.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا