فضانوردهای آینده را امروز پرورش دهیم!

 سیروس برزو در این کارگاه که با حضور کودکان سه تا هفت ساله و والدین آنان برگزار شد از ضرورت اهمیت دادن به علایق کودکان در عرصه های مختلف گفت و آنها را به بازدید از گنجینه منحصر به فرد هدایا و لوازم فضانوردان دعوت کرد تا از نزدیک با این وسایل و نحوه کاربردشان آشنا شوند.

در خلال کارگاه همچنین فیلم های کوتاهی از زندگی فضانوردان در ایستگاه فضایی بین المللی برای فهم و درک بهتر برای کودکان نمایش داده شد.

در حین کارگاه مدرس از کودکان برای نمایش لحظه پرتاب و احساس بی وزنی نیز استفاده کرد که بر جذابیت کار افزود.

علی ترابی، مدیر موزه انسان و فضا و مدرس کارگاه در خصوص انتخاب این رده سنی جهت آشنایی با مباحث پیرامون فضانوردی گفت: در این سن کودکان بسیار بلند پرواز هستند و می‌توانند با اتکا به رویاها و آرزوهایشان و آموزش هایی که مطابق با سنشان دریافت می‌کنند در آینده مسیر زندگیشان را بهتر انتخاب کنند.

وی با بیان این که باید فضانوردان آینده را از همین امروز پرورش دهیم، گفت: برگزاری کارگاه هایی از این نوع، باعث می شود کودکان با جدیت بیشتری در مسیر آموزشی و پرورشی خود ثابت قدم شوند و زحمات و سختی های راه را با علاقه و خلاقیتی که دارند برای خود و دیگران ساده تر کنند.

به گزارش ایسنا،در پایان قرار شد برای تشویق کودکانی که در این کارگاه شرکت کردند، گواهینامه ای با امضای سیروس برزو و یکی از فضانوردان بنام روسی اعطا شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا