پذیرش بیش از30 نوآوری برای شرکت در فستیوال نوآوری صنعت لوازم خانگی

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اکبر قنبرپور افزود: دومین فستیوال بازار دارایی فکری با هدف ایجاد بستری برای تجاری سازی نوآوری ها وفرصتی برای سرمایه گذاری در آن، در حوزه تخصصی نوآوری های صنعت لوازم خانگی، 21 دی ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
وی بیان کرد: پس از طی فرآیندهای پذیرش و اولویت بندی درخواست ها، تعداد هفت نوآوری برای ارائه در فستیوال انتخاب می شوند و اطلاعات بقیه نوآوری ها نیز در قالب کتابچه فستیوال، در اختیار سرمایه گذاران و صنعتگران قرار می گیرد.
قنبرپور اظهار کرد: در این فستیوال طرح های منتخب، هر یک طی زمان 8 دقیقه ای به مخاطبان حاضر (سرمایه گذاران و صنعتگران حوزه لوازم خانگی) ارائه شده و صاحبان نوآوری طی 7 دقیقه نیز به سوالات احتمالی پاسخ می دهند.
وی گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای حمایت از معاملات این بازار، منابعی را برای تهیه مستندات فنی اقتصادی نوآوری ها تأمین نموده و همچنین به تمامی خریداران نوآوری ها، برای خرید دانش فنی، سرمایه گذاری روی نوآوری و یا دریافت لیسانس آنها تسهیلات مالی ارائه می کند.
بازار دارایی فکری از خردادماه سال 93 راه اندازی شده و نوآوری ها، طرح های صنعتی و علائم تجاری در این بازار خرید و فروش می شوند و فستیوال های نوآوری نیز با هدف نمایش عمومی نوآوری ها در یک حوزه تخصصی از سال گذشته در حال برگزاری است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا