نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

از شستن جوراب ها خلاص میشوید

دستگاه جوراب شوی آسیا با شست و شوی جوراب های افراد و خشک کردن آنها در حداقل زمان ممکن و به صورت تمام اتوماتیک و سریع، با مصرف حداقل آب، بوی بد جوراب ها را از بین برده و سطح بهداشت فرد و جامعه را افزایش می دهد. این دستگاه با یک سری تغییرات در سری ساخت جدید برای از بین بردن باکتری ها از اشعه فرابنفش استفاده می کند که سرعت کارش به طرز چشم گیری افزایش می یابد و حتی می توان با قرار دادن پوتین ها در این دستگاه آنها را نیز ضد عفونی کرد و باکتری ها و بوی بد پوتین ها را از بین برد.

شست و شو و خشک کردن به صورت تمام اتوماتیک از مزایای استفاده از این دستگاه به حساب می آید فقط کافی است فرد جوراب را از محل تعیین شده به درون دستگاه بیاندازد و جوارب خشک و تمیز را بدون نیاز به هیچ اقدام دیگری مانند باز کردن درب با فشار دکمه تحویل بگیرد.

 کاهش زمان شست و شو و صرفه جویی در زمان بندی از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه است؛ هر فرد می تواند جورابش را در زمان دلخواهش به درون دستگاه بیاندازد. در کوتاهترین زمان با جمع شدن تعدادی جوراب دستگاه دوباره شروع به کار می کند و فرد در این حین می تواند به کارهای دیگر بپردازد.

همچنین با استفاده از این دستگاه مصرف آب بهینه خواهد شد؛ دستگاه با شمارش جوراب ها به وسیله حسگر مقدار آب مورد نیاز را متناسب با تعداد جوراب ها تنظیم و در مصرف آب صرفه جویی می کند.

هزینه نسبتا ارزان دستگاه و کارایی بهتر آن از دیگر مزایایی است که می توان برشمرد.

این دستگاه جوراب شو را می توان در تمامی اماکن عمومی مانند پادگان های نظامی(معمولا پادگان های نظامی به‌خاطر فعالیت فیزیکی زیاد نیاز به شست و شوی مداوم جوراب ها برای حفظ بهداشت و سلامت دارند)، حرم های ائمه اطهار(ع)، وضو خانه ها و سرویس های بهداشتی مساجد، اداره ها و سازمان های دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار دارد.

نمونه مینیاتوری این دستگاه را نیز می توان در منازل استفاده کرد.

گفتنی است این طرح توسط ابراهیم زارع، دکتر مجتبی حکیمی مقدم و دکتر حسن خانی انجام شده است.

 

گزارش: فرزانه صدقی

 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل