شناسایی انواع بد افزارهای ملی و خارجی در کمترین زمان

ضد بد افزار ققنوس، نرم افزاری است کاملا بومی و ملی که توانایی و قابلیت بسیاری از نسخه های بین المللی خارجی دارد و علاوه بر آن از ویژگی هایی مضاعفی برخوردار است. همچنین توانسته در بعضی از زمینه ها از محصول های خارجی سریع‌تر و قوی تر عمل کند.

 ضد بد افزار ملی و بومی ققنوس می تواند اطمینان خاطر را به تمامی کاربران بدهد که هیچگونه درز و نشت اطلاعات توسط خود برنامه به خارج صورت نمی گیرد.

در بخش محافظت از فرزندان(کنترل والدین)، کاربر می تواند هرگونه تارنمای دلخواه را برای کودکان یا افراد ثالث با اضافه کردن به لیست سیاه ققنوس بلاک کند. ققنوس با برخورداری از پایگاه داده ای عظیم از دامنه های تارنماهای حاوی محتوای مصادیق مجرمانه( درصورت فعال یا روشن بودن این بخش) اجازه دسترسی به اینگونه تارنماها را نمی دهد.

همچنین توسط بخش محدودیت زمانی، والدین می توانند برای کودکان خود بازه زمانی برای استفاده از رایانه مشخص کنند. این ضد بد افزار، بخش فیلم برداری از صفحه دارد و والدین می توانند نحوه عملکرد کودکان‌شان از رایانه را تحت نظر داشته باشند.

در بخش امنیت شبکه نیز ضد بد افزار ققنوس با تحت نظر داشتن لحظه به لحظه سامانه(انواع فایل ها) انواع بد افزارهای وارد شده از شبکه وب به رایانه کاربر را پاکسازی کند.

علاوه بر آن بخش محافظت از وب ضد بد افزار ققنوس، توانایی بلاک کردن بسیاری از وبگاه های آلوده و بسیار خطرناک را دارد.

بخش موتور پویش ضد بد افزار ققنوس نیز با بهره گیری از الگوریتم های پیشرفته بومی در دستیابی به امضاء فایل ها و بخش هوشمند ضد بد افزار، توانایی شناسایی انواع بد افزارهای منطقه ای و فرا منطقه ای همچون ویروس ها، اسب های تروجان، کرم های اینترنتی و…  را دارد.

ضد بد افزار ققنوس با برخورداری از پایگاه داده ای عظیم(بیش از 30 میلیون امضا بد افزار) توانایی کشف و پاکسازی بسیاری از بد افزارهای رایج در سامانه های رایانه ای را دارد.

 لازم به ذکر است پایگاه داده ای که روی سرور ققنوس قرار می گیرد( برای بررسی های ابری و پویش دقیق تر فایل های مشکوک) بیش از پایگاه داده ای خواهد بود که به صورت افلاین در رایانه کاربر قرار می گیرد.

گفتنی است طراحی و تولید این محصول از حدود دو سال پیش توسط سه دانش آموزان ایرانی به نام های محمد حسین ظروفچین، پدرام خلج، کاویان ربانی آغاز شده است.

 

 

No tags for this post.

یک دیدگاه

  1. درود بهشون جزو رتبه های برتر شدن. امسالم تو نمایشگاه طرحشون بود البته یه چیز جدیدتر ساخته بودن تو مایه های هوش مصنوعی دمشون گرمم.

  2. امسال اومده بودن تو الکامپپپپ غرفه داشتن…فوق العاده ان این بچه هااااا..یعنی من چندبار اینارو تو نمایشگاه های صنایع دیجیتال دیدم واقعا کارشون حرف نداره..کاش مسئولین براشون کاری کنن.

  3. عجب! کاش مسولین حمایتشون کنن یا کرده باشن نه اینکه فردا بیانو حسرت فرار مغز ها بخورن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا