نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری اولین کنفرانس ملی علوم و مهندسی آب در سال آتی

اولین کنفرانس ملی علوم و مهندسی آب به عنوان رویدادی علمی در صنعت آب با حضور و مشارکت وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان محیط زیست و کلیه شرکت‌ها و سازمان های زیرمجموعه، دانشگاه ­ها، پژوهشگاه­ ها، سازمان­ ها و نهاد ­های دولتی، عمومي و خصوصی، انجمن های علمی و صنفی و دیگر بخش های مرتبط برگزار می‌شود.

این کنفرانس در روزهای 18 و 19 خرداد ماه سال 1394در مرکز همایش­ های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی، تهران برگزار می شود.

هم اکنون صنعت آب و فاضلاب ایران با توجه به پیشرفت­ های اخیر شاهد تحولات جدید و نوآوری­ در کلیه حوزه­ های مرتبط فناوری، مدیریتی و اجرایی است. با توجه به اینکه صنعت آب و فاضلاب صنعتی تأثیر­گذار در عرصه­ تولید و اقتصاد کشور و همچنین جامعه به طور کلان است، بررسی ابعاد مختلف و موثر از اولویت های سیاستگذاری مدیران کشور به حساب می آید.

در همین راستا دبیرخانه دایمی این کنفرانس با مشارکت پيشتازان عرصه­ آگاهي، علوم و فناوري­ هاي نوين در حوزه­ های مختلف صنعت آب، با همكاري مدیران، اساتید، متخصصين و نخبگان اولین کنفرانس علوم و مهندسی آب را با هدف ايجاد نگاهی جامع و ساختارمند به موضوع آب، فاضلاب، کیفیت آب، محیط زیست و . . .  در كشور را برگزار خواهد کرد.

مدیریت منابع آب، سازه های آبی، هیدرولیک، آب و فاضلاب، مدیریت کیفی و آلودگی آب، آبخیزداری و آبخوان داری، آبياری و زهکشی، هیدرولوژی و آب و محیط زیست، محورهای این کنفرانس اعلام شده‌اند.

تقویت ارتباطات و ایجاد بستر­های مناسب هم ­اندیشی و تبادل نظر نخبگان این حوزه، مدیران و کارشناسان نهادهای تصمیم گیر، نخبگان فعال و کارآفرینان برتر در عرصه­های مختلف صنعت آب کشور، تحلیل و نقد و بررسی آخرین وضعیت صنعت آب داخلی و خارجی و ارائه آخرین اخبار، قوانین و مقررات حوزه آب، شناسایی و تجلیل از کارآمدترین سازمان­ها و شرکت­ها و مدیران بنگاه های سرآمد و برتر، ایجاد روابط سازنده و تعامل گسترده با نهادهای مرتبط با موضوع آب (وزارتخانه های نیرو، جهادکشاورزی، صنایع و معادن، نهادهای عمومی، انجمن­ها، سازمان­های مردم نهاد و …)، ایجاد رقابت، تشویق و ترغیب بنگاه­ها و نهادها برای ارتقاء کیفیت و بهره­وری حوزه آب، ترغيب و تشويق پژوهشگران و تجليل از محققان و استادان برجسته،‌ بهبود و ارتقای دانش و توانمندی­های فنی و مهندسی شرکت­های متقاضی، ایجاد بستری مناسب به منظور معرفی هر چه بیشتر شرکت­های متقاضی و توانمندی­ها به مجموعه­های کارفرمایی، تشویق و ترغیب بنگاه­های بزرگ به ایفای رسالت اجتماعی در مسیر توسعه­ی پایدار و رشد اقتصادی کشور و ارائه خدمات آموزشي و پژوهشي و فني طی برگزاری کنفرانس از جمله اهداف این کنفرانس اعلام شده‌اند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل