نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

گزارش تصویری از پیشرفته ترین فناوری های هتلداری

در دنیای امروز و در شرایط ویژه و پیشرفت های روزمره تکنولوژی می توان یکی از درگاه های ویژه اجرای فناوری های غیر قابل باور را در ساختمان های مرتفع دانست، در این میان بسیاری از بنا های مرتفع و و مسکونی دنیا را هتل ها تشکیل می دهند و همین امر نیز هتل ها را به عنوان یک بستر مناسب برای عرضه فناوری های مدرن و نوین تبدیل نموده است و به این ترتیب رقابتی در میان هتل های دنیا به راه افتاده است تا با عرضه جدیدترین فناوری های ممکن در هتل بتوانند مخاطبین بیشتری را به خود جلب کنند، در این نوشتار به معرفی 12 هتل برتر از نظر تکنولوژی  در قاره وسیع آسیا خواهیم پرداخت.

بسیاری از بنا های مرتفع و و مسکونی دنیا را هتل ها تشکیل می دهند و همین امر نیز هتل ها را به عنوان یک بستر مناسب برای عرضه فناوری های مدرن و نوین تبدیل نموده است و به این ترتیب رقابتی در میان هتل های دنیا به راه افتاده است تا با عرضه جدیدترین فناوری های ممکن در هتل بتوانند مخاطبین بیشتری را به خود جلب کنند .

هتل پنی سوالا، توکیو- ژاپن

این هتل یک سرویس ویژه دارد که 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته گوش به زنگ و قابل دسترسی است  و کاربران می توانند به راحتی نیاز های دیجیتال خود را از طریق این  سرویس ، انجام شده  شده ببینند، علاوه بر این امکاناتی مانند رادیو داخلی هتل و اینترنت بدون سیم پر سرعت در اتاق ها قابل دسترسی هستند.

2-هتل مارینا بی، سنگاپور

این هتل با هزینه هنگفت 8 میلیارد دلار ساخته شده است و وجود تکنولوژی در این هتل کاملا طبیعی به نظر می رسد، به همین دلیل نیز به مجرد ورود به هتل می توانید از نرم افزارهای ویژه هتل بر روی تلفن همراه هوشمند و یا تبلت خود استفاده نمایید ت به کمک ابزار دیجیتال شخصی خود بتوایند از امکانات هتل بهره سریع تری ببرید.

3- نیو مجستیک هتل، سنگاپور

این هتل در میان هتل های لوکس دنیا بیشرین توجه را به امکانات دیجیتال داشته است و تمامی امکانات شبکه و مخابراتی را حتی برای کاربران  اتاق های ساده خود نیز در نظر گرفته است، یکی از نکات مهم این هتل این است که بسیاری آن را میعادگاه طراحان لباس در جهان می نامند  چنین امکاناتی بدون شک به کار چنین افرادی خواهد آمد.

4- هتل کنراد، هنگ کنگ- چین

در این هتل می توانید به صورت کامل از محیط تجاری هنگ کنگ فاصله بگیرید و ارامش را با تمام وجود حس کنید ولی در عین حال  در روند تجاری و کار خود قرار داشته باشید، در این هتل می توانید امکاناتی مانند سیستم پیام گیر صوتی شخصی، درگاه های ذخیره سازی اطلاعات،  میزهای کاری ویژه با نور و امکانات قابل تنظیم و…. در اختیار داشته باشید.

5- هتل آیکان، هنگ کنگ- چین

این هتل بیشتر به خاطر  منظره وسیع و گسترده خود برای افراد مختلف دادای جذابیت است  ولی برای افرادی که سفرهای تجاری کرده  و یا مشغول کاری هستند  که حتی در سفر نیز باید به آن رسیدگی نمایند می تواند هتل آیکان را یک گزینه ایده آل دانست زیرا تمامی اتاق های هتل با پرینتر، اسکنر، دستگاه کپی، فاکس و سیستم اینترانت بی سیم مجهز است   و علاوه بر این یک تلوزیون ماهواره ای نیز برای سرگرمی آنها در اتاق در دسترس خواهد بود.

6- هتل جی دابلیو ماریوت، سئول- کره جنوبی

این هتل را می توان یکی از لوکس ترین گزینه ها در جهان و شاید لوکس ترین هتل در جنوب آسیا دانست، این اقامتگاه شیک در اتاق های خود امکاناتی  مانند دستگاه های شبیه ساز محیطی دارد تا افراد برای مثال بتوانند  در جکوزی هتل احساس حضور در یک چشه آب گرم را داشته باشند، مهمترین اتاق این هتل نیز با 5 خط تلفن و سیستم پیام گیر تصویری اختصاصی و … همراه خواهد بود.

7-هتل دابلیو تایپه، چین تایپه

این هتل ویژه در هر اتاق خود یک مرکز تجاری دارد تا افراد بتوانند به تمامی امکانات شبکه در آن دسترسی داشته باشند، در هر اتاق این هتل نیز یک تلوزیون LED  با سایز 66 اینچ قرار گرفته است تا به سادگی بتوانید از امکانات سرگرمی های بصری نیز بهره مند شوید،مسافران  این هتل از نرم افزارهای ویژه ای بهره مند می شود که جالب است بدانید حتی تعدادی از آنها برای مدت زمان استفاده از سرویس بهداشتی تنظیم و تهیه شده اند.

8- هتل سوفیتل ماکائو اتپانته، ماکائو

در این هتل در اتاق های ویژه می توانید در جکوزی بنشینید و در حالی که در اوج راحتی و آرامش هستید با فشار دادن یک دکمه، تلوزیون ویژه ای در مقابل دیدگان شما باز شده و شروع به پخش برنامه کند، از این دست امکانات مخفی و قابل دسترسی با کنترل از راه دور در این هتل به وفوریافت می شوند.

9-ریتز کارلتون بی ژینگ، بیژینگ- چین

این هتل یکی از مشهور ترین رستوران های موجود در بی ژینگ را داراست ولی در کنار آن امکانات و فناوری های این هتل نیز در نوع خود کم نظیر هستند، در این هتل می توان به امکاناتی مانند اتاق تجاری اشاره نمود که در آن تمامی امکانات اتصال به شبکه های مخابراتی در دسترس خواهد بود، علاوه بر این،سالن سرگرمی های دیجیتال نیز در این هتل مخاطبین بسیاری را به خود جذب می نماید.

10- شانگری لا هتل، گوانگژو- چین

ابن هتل با منظره ویژه خود در سطح بین المللی نام بسیار مشهوری  دارد ولی امکانات دیجیتالی این هتل نیز در نوع خود زبان زد هستند، برای مثال می توان به سیستم های شیشه و اینه های ضد بخار در این هتل اشاره نمود و همچنین سیستم اتصال ماهواره ای به اینترنت و تلوزیون نیز در برخی از اتاق های این هتل تعبیه شده است که به صورت بدون سیم و در تمام نقاط اتاق قابل دسترسی خواهد بود.

11- هتل گرند هیات شنزن، شن زن- چین

این هتل به فناوری های بی نظیری مجهز شده است، علاوه بر موارد بسیار جذابی مانند چشمه آب گرم، امکانات یوگا درون اتاق شخصی فرد و… می توان به امکاناتی مانند سیستم میزهای ویژه در اتاق اشاره کرد که به کمک اتصال تلفن همراه هوشمند و یا تبلت می توان تمامی امکانات اتاق را از طریق تلفن همراه و یا تبلت شخصی کنترل نمود، این سیستم به صورت بدون سیم بوده و دسترسی به امکانات را تا حد بسیار زیاد اسان خواهد نمود.

12- برج های هتل شریتون رویال اورکید،بانگکوک

این هتل با یک سیستم سراسری سیم کشی به شما اجازه خواهد داد تا در تمامی نقاط ممکنه در هتل به امکانات دیجیتال تمام عیار دسترسی داشته باشید حتی در وان حمام هتل! به این ترتیب می توانید از تمام نقاط اتاق خود به روم سرویس سفارش دهید و یا وضعیت حساب خود را بررسی نمایید.

منبع

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل