نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری سمینار تازه های الکتروتراپی ایران با هدف ارتقای سطح علمی فیزیوتراپیست ها

 دبیر اجرایی این سمینار گفت: بیش از 700 فیزیوتراپیست در این سمینار، کاربرد روش های درمانی الکتروتراپی را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.هوشنگ امامی، بررسی کاربرد روش های الکتروتراپی در درمان آسیب های ناشی از برخی بیماری ها مانند بیماری های زنان و زایمان، مغز و اعصاب، پوست، رماتیسم و همچنین آسیب های ورزشی و ارتوپدی را ازجمله محورهای اصلی این کنگره عنوان کرد.

وی، الکتروتراپی را به عنوان پایه درمانی رشته فیزیوتراپی معرفی کرد و گفت: الکتروتراپی برای بهبود و درمان بسیاری از بیماری ها و کمک به کاهش درد، التهاب و ترمیم ضایعات در بیماران نقش دارد و باعث کاهش درد، بهبود سریعتر بیمار و کاهش هزینه های بستری می شود.
دبیر چهارمین سمینار تازه های الکتروتراپی ایران افزود: این سمینار دارای امتیاز بازآموزی برای تمام فیزیوتراپیست ها در مقاطع مختلف، فیزیوتراپیست های ورزشی، متخصصان ارتوپدی، مغز و اعصاب، طب فیزیکی، پزشکان عمومی، نورولوژیست ها و سایر گروه های پزشکی است.
امامی یادآور شد: در حاشیه برگزاری این سمینار نمایشگاهی از تجهیزات و فناوری های نوین فیزیوتراپی و همچنین کارگاه ها و پنل های آموزشی برپا خواهد شد.
الکتروتراپی شاخه ای از فیزیوتراپی است که در آن از عوامل فیزیکی مانند گرما، سرما، نور و الکتریسیته برای درمان بیماران به ویژه کاهش میزان درد آنها استفاده می شود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل