نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اجاق گازی که دستگاه‌های مختلف را شارژ می‌کند

این اجاق که در تعداد محدود و به رنگ مشکی تولید شده است یکی از تجهیزات دوستدار محیط زیست است که برای کمپ‌ها و همه انواع بلایای طبیعی کاملا مناسب است.

یکی از ویژگی‌هایی بسیار جالب این وسیله توانایی آن در تولید آتش و تبدیل آن به برق مفید است. به عبارت دیگر در حالیکه با استفاده از این اجاق در حال پخت و پز در فضای بیرون و خارج از منزل هستید می‌توانید گوشی تلفن همراه و یا تبلت خود را نیز شارژ كنيد.

بيو لايت كمپ از آلمینیوم، پلاستیک و فولاد ضد زنگ ساخته شده است و بیش از 2 پوند وزن دارد. واقعیت این است که این اجاق گاز از هیچ سوخت فسیلی استفاده نمی‌کند و بنابراین برای سیاره ما نیز بسیار مفید است.

زمانی که قصد دارید از کارکرد اولیه این وسیله یعنی پخت و پز بهره ببرید، بيو لايت كمپ این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از 46 گرم چوب، یک لیتر آب را در 4.5 دقیقه به جوش آورید.

به گزارش هم‌آگاه، بنابراین یک روش صرفه جویی برای پخت غذا است (شما می‌توانید از مخروط کاج، تکه‌های چوب و یا سوخت‌های مانند اینها استفاده کنید)، گوشی خود را شارژ کنید و در همان حال دوستدار محیط زیست هم باشید ـ این یک ترکیب بسیار عالی است آیا شما اینگونه فکر نمی‌کنید؟ شرکت سازنده تنها هزار اجاق از این نوع تولید کرده و هر کدام با یک آی دی یا کد منحصر به فرد مشخص شده‌اند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل