نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی رویکرد بین المللی دارد

 دکتر مجید متقی طلب در اختتامیه دومین مجمع عمومی شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی که در سالن جلسات مجتمع شاهد و ایثارگر گلسار برگزار شد، اظهار کرد: شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی فضای مناسبی برای فعالیت های پژوهشی و تجاری کشورهای اسلامی است.

وی تصریح کرد: شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی در راستای فضای مثبت و انعطاف پذیر شبکه ای برای ارائه خدمات مختلف برای شرکت های دانش بنیان هستند.

رییس پارک علم و فناوری گیلان اضافه کرد: این شبکه به عنوان مرکزی در میان کشورهای اسلامی، مستقل، غیرسیاسی و تحت حمایت کامستک است و رویکردی بین المللی دارد.

متقی طلب بهبود نقش علم و فناوری در توسعه ملی و منطقه ای، ارائه دسترسی به بازارهای جدید فناوری برای کشورهای عضو شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی و بهبود سطح نتایج علمی و فناوری کشورهای عضو را از جمله فعالیت ها و اهداف ایجاد INSTP عنوان کرد.

وی بازاریابی و انتقال فناوری، حمایت از حقوق معنوی میان کشورهای حمایت از کارگاه های تخصصی در زمینه توسعه فناوری و … را از اهداف شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی برشمرد.

به گزارش ایسنا،رییس پارک علم و فناوری گیلان در پایان نقش پارک های علم و فناوری در توسعه پروژه ملی و ارتقای توانمندی کشورهای عضو را مهم دانست.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل