گشایش این ایستگاه به سال 1898 میلادی باز می گردد، در این زمان این ایستگاه پایانه قطاری نیز به حساب می آمد که در سال 1909 میلادی نام دیگری به خود گرفت. در سال 1990 میلادی تغییراتی اساسی در ایستگاه به وجود آمد به طوری که ترن ها و خطوط آنها در سطح بالایی باقی ماندند و دیگر امکانات و تسهیلات ایستگاه به زیر زمین منتقل شدند. یک سال پس از آن یک فروشگاه بسیار بزرگ در آن ساخته شد که به رونق آن افزوده یافت .
نخستین بخش معماری از این ایستگاه که در نخستین لحظه ورود بازدید کننده به چشم می خورد، دروازه ای بزرگ و بلند است که به سبک سنتی ژاپنی ساخته شده است. بلندای این دروازه چهارده متر است . بر فراز این قسمت گنبدی بسیار زیبا که از سه هزار قالب شیشه ای ساخته شده قرار دارد که نقش اتصال دهنده ضلع شرقی و غربی ایستگاه را بر عهده گرفته است .
نخستین بخش معماری از این ایستگاه که در نخستین لحظه ورود بازدید کننده به چشم می خورد، دروازه ای بزرگ و بلند است که به سبک سنتی ژاپنی ساخته شده است. بلندای این دروازه چهارده متر است . بر فراز این قسمت گنبدی بسیار زیبا که از سه هزار قالب شیشه ای ساخته شده قرار دارد که نقش اتصال دهنده ضلع شرقی و غربی ایستگاه را بر عهده گرفته است .
ساخت دروازه مشهور این ایستگاه در سال 2005 به پایان رسید. در سال 2008 میلادی جشن 110 امین روز یادبود سلطنتی در این مکان برگزار شد که در نوع خود از شکوه و زیبایی ویژه ای برخوردار بود .
No tags for this post.