نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

گزارش تصویری از نمایشگاه فناوری های اینترنت

آخرین فناوری های حوزه اینترنت و محصولات دنیای مجازی تبادل اطلاعات در نمایشگاهی با عنوان  پرتوی اینترنت Light of Internet در شهر وو ژن Wuzhen واقع در استان شرقی ژجیانگ Zhejiang کشور چین برگزار شد .

در نمایشگاه پرتوی اینترنت  انواع روبات های هوشمند ، روبات های انسان نما ، پهپاد ها و هواپیماهای بدون سرنشین ، برنامه ها و نرم افزار های جدید ، فناوری های روز اینترنت به نمایش گذاشته شده و  شرکت های پیشرو در حوزه خدمات اینترنتی به معرفی محصولات جدید خود پرداختند .

 این نمایشگاه به عنوان بخش جانبی دومین  کنفرانس جهانی اینترنت Second World Internet Conference(WIC) محسوب می شد . در این نمایشگاه نمایندگان بیش از دویست و پنجاه و هشت شکرت پیشرو و سازنده محصولات رایانه ای و فعال در حوزه اینترنت به معرفی آخرین دستاوردها و محصولات خود پرداختند . این نمایشگاه از روز 15 دسامبر برابر با بیست و چهارم آذر ماه آغاز به کار کرده بود . بر اساس اطلاعات منتشر شده در این رابطه ،  در نمایشگاه پرتوی اینترنت  انواع روبات های هوشمند ، روبات های انسان نما ، پهپاد ها و هواپیماهای بدون سرنشین ، برنامه ها و نرم افزار های جدید ، فناوری های روز اینترنت به نمایش گذاشته شده و  شرکت های پیشرو در حوزه خدمات اینترنتی به معرفی محصولات جدید خود پرداختند . از جمله دیگر موارد به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه می توان به  خودروهای هوشمند ، سیستم های ناوبری و کنترل هواپیما و ماهواره های پیشرفته اشاره کرد .

منبع

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل