نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اولین نمایشگاه سامانه های شهروندمداری گشایش یافت

دبیر نمایشگاه سامانه های شهروندمداری روز یکشنبه در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه به ایرنا گفت: سامانه های خدمت رسانی در جهت صیانت از سرمایه های اجتماعی مانند سرمایه زمان برای شهروندان تاثیر بسیار زیادی دارد.
محسن اسکندری کاهش دیوان سالاری، کاهش خطاهای انسانی در سیستم مدیریت کشور و حذف سفرهای درون شهری غیرضروری و کاهش ترافیک و آلودگی را از جمله مزایای استفاده از سامانه های شهروندمداری ذکر کرد.
وی برگزاری نمایشگاه سامانه های شهروندمداری را مقدمه ای برای اجرای ششمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی عنوان کرد و گفت: این جشنواره در دهه فجر امسال برگزار خواهد شد و 28 عضو هیات علمی از دانشگاه های برتر کشور در برگزاری این جشنواره مشارکت دارند.
اسکندری یادآور شد: این جشنواره فرصتی است تا وزارتخانه ها و سازمان های مختلف بتوانند خدمت رسانی و پاسخگویی به مردم را براساس سه محور پاسخگویی به مراجعه کنندگان، پاسخگویی به رسانه ها و اصلاح الگوی خدمت مورد بررسی قرار دهند.
وی تصریح کرد: قطعا نامگذاری و هدفگذاری سال های مختلف، شیوه ای کارآمد در جهت دهی جامعه به سمت و سوی تعالی است که حرکت ها باید در مسیر هدف تعیین شده صورت پذیرد و بر همین اساس جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی، لبیکی مردمی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت ایجاد رضایت عمومی هر چه بیشتر است.
اولین نمایشگاه سامانه های شهروندمداری تا اول دی ماه ادامه خواهد داشت و از ساعت 9:30 تا 17:30 پذیرای حضور علاقه مندان خواهد بود در این نمایشگاه نهادهای مختلفی همچون دیوان عدالت اداری، اتاق بازرگانی، تعدادی از بانک ها و بیمه ها و بخش خصوصی به ارائه و معرفی سامانه های خدمت رسانی خود می پردازند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل