نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

دستیابی به فناوری کاهش چربی و جوان‌سازی پوست از طریق فرکانس‌ها

 آرش رضایی، مدیر شرکت دانش‌بنیان طراح این دستگاه با بیان این که از این دستگاه با حضور دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر وحید احمدی، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم در پارک علم و فناوری مازندران رونمایی شده است، گفت: دستگاه رادیوفرکانس تکنولوژی six wave دارای بسامدهای رادیویی چندگانه کنترل شده برای دیاترمی است.

وی افزود: این دستگاه به روزترین نوآوری رادیوفرکانس برای درماتولوژی است که بهترین کیفت و جوان‌سازی پوست را چه در صورت و چه در بدن به ارمغان آورده است.

این محقق ادامه داد: همچنین با فرستادن قوی‌ترین فرکانس‌های ویژه در لایه‌های پایین در بافت چربی، لیپولیز و کاهش چربی‌ها به سادگی انجام می‌پذیرد.

رضایی با اشاره به فراهم بودن فرکانس‌های ویژه شده در این دستگاه خاطرنشان کرد: پروب‌های با پلاریته‌های گوناگون در کنار قدرت بالا، دسترسی پزشک به همه لایه‌های بافتی در پوست، چربی و ماهیچه را فراهم می‌کند و کمک شایانی به برخورداری از بهترین درمان‌ها و کسب رضایت بیماران می‌کند.

به گزارش ایسنا ،وی تاکید کرد: این دستگاه همچنین بسیار ایمن بوده و دارای سیستمی کارآمد است و سختگیرانه‌ترین استانداردهای ایمنی را دارا است که این ویژگی، نگرانی از رخ دادن آسیب‌های ناخواسته را از میان برمی‌دارد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل