نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ژن های خود را به دور گردنتان بیندازید

شاید شما نیز این ضرب المثل را شنیده باشید که لباس های یک فرد منعکس کننده خصوصیات درونی او هستند. در بسیاری از موارد می توان این ضرب المثل را بسیار اغراق شده دانست ولی به تازگی یک شرکت تولید پوشاک توانسته است تا معنی جدیدی به این ساختار بدهد.

این طرح های مربع شکل برای هر کاربر کاملا منحصر به فرد خواهند بود. علت این امر این است که این شرکت، طرح این شال گردن را بر اساس ساختار چیدمان رشته های ژنتیکی و دی ان ای صاحب آن می بافد.

به تازگی شرکتی به نام Dot One موفق به طراحی یک سری شال گردن ویژه شده است که از جنس پشم گوسفند بوده و دارای طرح هایی مربع شکل است. البته این طرح های مربع شکل برای هر کاربر کاملا منحصر به فرد خواهند بود. علت این امر این است که این شرکت، طرح این شال گردن را بر اساس ساختار چیدمان رشته های ژنتیکی و دی ان ای صاحب آن می بافد.

به این ترتیب عملا احتمال این امر که شال گردن مشابه با شال گردن خود را بر روی گردن افراد دیگر ببینید، عملا برابر صفر است و تنها در صورتی این اتفاق خواهد افتاد که شما یک برادر یا خواهر دوقلوی همسان ژنتیکی داشته باشید. البته این امر نیازمند انجام آزمایش ژنتیکی پیش از تحویل گرفتن این شال گردن خواهد بود و به همین دلیل نیز قیمت این شال گردن به هیچ عنوان نزدیک به سایر شال گردن های موجود در بازار نخواهد بود.

برای دریافت این محصول می بایست هزینه ای 310 پوندی (برابر با 464 دلار یا بیش از یک میلیون و 600 هزار تومان) پرداخت کرد که مسلما برای یک تکه لباسريال رقمی بسیار بالا محسوب می شود.

منبع

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل